چاپ

بهترین فیلم های آموزش طراحی گرافیک

بهترین فیلم های آموزش طراحی گرافیک (5 دوره برتر)

فیلم آموزش طراحی گرافیک

در این صفحه با بهترین فیلم های آموزش طراحی گرافیک به زبان فارسی، آشنا می شوید.

از طریق این دوره های آموزشی، بسیاری از افراد توانسته اند کار خود را در زمینه طراحی گرافیک شروع کنند.

در ادامه توضیح کوتاهی از هر دوره آموزشی قرار داده می شود و می توانید صفحه اصلی هر دوره را مشاهده کنید.

معرفی وب سایت سازنده این دوره ها

فیلم طراحی گرافیک

دوره هایی که در این صفحه به شما معرفی می کنم، تولید شده توسط وب سایت یوکسیم به آدرس Learn.uxeem.com می باشند. یوکسیم استودیو ساخت ویدیو هایی آموزشی به زبان فارسی در زمینه طراحی گرافیک می باشد. بنظر من آموزش آنلاین همیشه بهتر از کلاس های آموزشی است، اما یافتن آموزش مناسب هم شرط است! خوشبختانه مشکل یافتن بهترین آموزش در این صفحه حل می شود.

ویژگی ها

دوره های فتوشاپ

آموزش فتوشاپ

در بخش آموزش فتوشاپ سایت یوکسیم (Uxeem)، شما می توانید دوره های مختلف از آموزش فتوشاپ برای افراد مبتدی تا طراحی گرافیک بصورت پروژه ای را مشاهده کنید. هر یک از دوره های آموزشی فتوشاپ در سایت یوکسیم بیش از یک ساعت آموزش مفید بدون اتلاف هیچ گونه زمانی می باشد. آموزش ها به ویدیو های کوتاه تقسیم شده اند و فهرست آموزشی هر دوره نیز برای شما مشخص است.

شما می توانید با دانلود فایل های هر دوره، همراه با آموزش، خود نیز طراحی ها و تمرین ها را انجام دهید. همیشه تمرین است که باعث پیشرفت شما می شود، در کنار تمرین آموزش و فایل های مورد نیاز برای تمرین باعث جلو افتادن شما از دیگران و یادگیری استاندارد می شود. همچنین دوره ها با موضوعات مختلف تهیه می شوند تا شما با علاقه خود نرم افزار فتوشاپ و طراحی گرافیک را یاد بگیرید.

دوره های ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور

بد نیست در کنار نرم افزار فتوشاپ، به یادگیری و مشاهده آموزش ایلوستریتور نیز بپردازید. به هر حال شما برای تولید طرح های با کیفیت نیاز به کار با فرمت های وکتور (EPS, AI, SVG , …) دارید. نرم افزار ایلوستریتور شباهت زیادی به فتوشاپ دارد، در دوره های آموزشی ایلوستریتور یوکسیم شما می توانید بدون هیچ دانش قبلی در کمتر از چند روز به بسیاری از بخش های این نرم افزار مسلط شوید.

ویدیو های آموزشی مقدماتی به شما کمک می کنند تا بطور استاندارد کار خود را با این نرم افزار شروع کنید و هدفمند به یادگیری این نرم افزار بپردازید. ایلوستریتور می تواند در بسیاری از شرایط جایگزین فتوشاپ شود. حتی بهتر است اکثر کار های گرافیکی خود را با نرم افزار ایلوستریتور طراحی کنید. طرح های شما همیشه با کیفیت خواهند بود و در مواقع تغییر سایز به هیچ مشکلی بر نمی خورید.

یکی از استفاده های مهم از نرم افزار ایلوستریتور، طراحی لوگو است. با طراحی لوگو در این نرم افزار شما قادر خواهید بود در تمامی فرمت های مورد نیاز از لوگو خود خروجی بگیرید.

دوره های افتر افکت

آموزش افتر افکت

نرم افزار افتر افکت نرم افزاری است که تا سال ها جای کار دارد! به این معنی که شما همیشه می توانید نکات جدیدی را در این نرم افزار یاد بگیرید و هر روز به دانش خود بیفزایید.

کار با این نرم افزار بسیار لذت بخش است و شما هرچه که در ذهن خود دارید را می توانید بر روی ویدیو های خود انجام دهید. در آموزش افتر افکت یوکسیم می توانید بسیاری از مفاهیم اولیه که دانستن آن ها برای شروع کار با این نرم افزار الزامی می باشد را یاد بگیرید.

از آشنایی با محیط نرم افزار تا ساخت پروژه های مختلف و خروجی گرفتن در این دوره آموزش داده است. همچنین مفاهیم اولیه موشن گرافیک که یکی از مهم ترین بخش های نرم افزار است را بصورت کامل خواهید آموخت.

مطالب آموزشی

در کنار آموزش های ویدیویی که در سایت یوکسیم قرار می گیرد، شما می توانید به آموزش های رایگان بلاگ و یوتیوب نیز دسترسی داشته باشید. آموزش های کامل متنی همراه با تصویر در بخش Learn ارسال می شود که شما نیز می توانید در کامل تر کردن این آموزش ها نقش داشته باشید.

شما می توانید روش های خود در رابطه با آموزش های مرتبط را از طریق بخش دیدگاه های آموزش ارسال کنید تا به اسم خود شما به مطلب آموزشی اضافه کنیم.

برای مشاهده ویدیو های آموزشی یوتیوب نیز اگر امکان دسترسی به یوتیوب را ندارید می توانید برای دانلود از یوتیوب بدون دسترسی به آن، مطالب آموزشی در پایین صفحه سایت را مطالعه کنید.

صفحه دوره ها

کافیست به آدرس Learn.uxeem.com و سپس به بخش "دوره ها" بروید تا بتوانید لیست دوره های آموزشی را مشاهده کنید.