چاپ

کاربردی ترین فیلم های آموزشی دوره های شبکه

 

معرفی وب سایت ادمین پورتال

 وب سایت ادمین پورتال به نشانی www.AdminPortal.ir فعالیت خود را در سال 1395 به طور تخصصی در زمینه تولید و ارائه ویدیوهای آموزشی دوره های شبکه آغاز نمود.

در ادمین پورتال برخی از مهمترین و ضروری ترین آموزش های دوره های تخصصی شبکه تولید شده اند که در زیر به معرفی برخی از آنها می پردازیم : 

دوره Network+ اولین دوره ورود به دنیای شبکه می باشد و افراد جهت یادگیری دوره های شبکه ابتدا می بایست مطالب این دوره را فرا بگیرند. نتورک پلاس در واقع پیش نیاز فراگیری تمامی دوره های شبکه های کامپیوتری می باشد. در این خصوص علاقه مندان می توانند از جزوه Network+ ادمین پورتال استفاده نمایند که با زبانی ساده و دقیق مطالب این دوره در آن تدریس شده است.

 

 پس از فراگیری مباحث دوره نتورک پلاس افراد می توانند با توجه به اینکه در محیط کاری خود با چه تجهیزات و دیوایس ها و تکنولوژی هایی سرو کار دارند، ادامه مسیر یادگیری دوره های شبکه را بپیمایند.

آنچه توسط اکثر متخصصین و افراد با تجربه این حوزه پیشنهاد می شود این است که پس از فراگیری مطالب دوره نتورک پلاس، افراد مطالب دوره MCSE مایکروسافت را فرا گیرند زیرا در این دوره مفاهیم و سرویس های رایج و اساسی شبکه مانند DNS و DHCP و Routing و بسیاری از موارد دیگر با بیانی سهل و ساده تدریس می شوند. اما در دوره های دیگر مانند سیسکو و لینوکس و غیره معمولاً این مطالب به صورتی کمی پیچیده تر ارائه می شوند و درک آنها مستلزم وجود آشنایی اولیه با آن مباحث و سرویس ها می باشد.

با خرید آموزش mcse  ادمین پورتال، در واقع یک پکیج ارزشمند از مهمترین مباحث مایکروسافت در اختیار افراد قرار می گیرد که در درک تمامی دوره های بعدی به آنها کمک شایانی خواهد نمود.

پس از فراگیری مطالب این دوره افراد می توانند فراگیری مطالب دوره مجازی سازی را آغاز نمایند. به این دلیل که امروز تکنولوژی مجازی سازی در اغلب شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ پیاده سازی شده است و تقریباً در هر شبکه ای کاربرد دارد. در حال حاضر غول مجازی سازی دنیا کمپانی VMware می باشد که با محصولاتی عالی و تراز اول، بازار مجازی سازی را تسخیر نموده است. پایه ای ترین دوره ای که افراد می بایست فراگیری مجازی سازی را با آن آغاز نمایند دوره VMware VCP می باشد که علاقه مندان می توانند جهت یادگیری این دوره از پکیج آموزش vmware vcp ادمین پورتال استفاده نمایند که مجموعه ای بسیار کامل و کاربردی می باشد.

یکی دیگر از دوره های مهمی که در هر مجموعه ای کاربرد دارد دوره های فایروال و UTM می باشد. در واقع بحث برقراری ارتباط شبکه ها با اینترنت و نیز با شبکه های دیگر و همچنین بحث مدیریت مصرف اینترنت کاربران، یکی از مباحث مهم در شبکه های امروزی می باشد. بابت انجام این امور فایروال ها و UTM های زیادی در بازار وجود دارند که بسته به اندازه شبکه و قابلیت های مورد نیاز در شبکه، از آنها استفاده می شود. یکی از فایروال هایی که امروزه در میان متخصصین شبکه بسیار محبوب شده است فایروال کریو کنترل می باشد. پایداری، امکانات مناسب، سهولت استفاده، رابط کاربری مناسب و بسیاری پارامترهای دیگر باعث محبوبیت کریو کنترل شده است. علاقه مندان جهت یادگیری کریو کنترل می توانند از پکیج آموزش کریو ادمین پورتال استفاده نمایند.

آنچه واضح است لیست دوره های شبکه به اینجا ختم نمی شود و دوره های دیگری مانند دوره های سیسکو، لینوکس، رایانش ابری، امنیت ، ذخیره سازی اطلاعات و غیره نیز وجود دارند که هر یک از آنها بسیار گسترده بوده و معرفی هر کدام نیازمند مقالاتی مجزا می باشد، اما در این مقاله سعی نمودیم مهمترین دوره های ابتدایی شبکه را به همراه یکی از سایت های معتبر و مرجع یادگیری این دوره ها، به طور مختصر خدمت علاقه مندان معرفی نماییم.

پیروز باشید