سبد (0)

دوره آمورش ساخت جلوه های ویژه سینمایی در افترافکت

تعداد دانشجو :
2504 نفر
حجم فایل : 570 مگابایت
مدت زمان : 04:00:00
شماره درس : پکیج کامل
نوع آموزش : تصویری و کاملاً فارسی
298,000 تومان
توضیحات کامل

جلوه های ویژه سینمایی چیست؟
جلوه‌های ویژه در سینما به دو دسته تقسیم می‌شود: ۱ – جلوه‌های ویژه میدانی ۲ – جلوه‌های ویژه بصری
در ادامه با تعریف هر دو مبحث آشنا می شوید و در یک کلام در این آموزش سعی می کنیم تکنیک های خارق العاده و عجیب ساخت جلوه های ویژه ی سینمایی که معمولا در فیلم های هالیوودی به وفور اجرا می شوند را در قالب ۱۰ پروژه بسیار خاص و حرفه ایی مورد بررسی و آموزش قرار می دیم. 

  1. جلوه‌های ویژه میدانی (Special Effects): در صنعت فیلم سازی به تصاویری گفته می‌شود که در زمان ساخت فیلم، ساخت آنها مشکل باشد. این صحنه‌ها به صورت واقعی و رئال کار می‌شوند و همهٔ آنها توسط بدلکاران، هنرمندان، فیلمبردران و تعدادی متخصصان مواد منفجره و ماکت سازی اجرا شده و با خود دوربین‌ها ضبط می‌شوند و بعضی از آن‌ها بعد از ضبط کار می‌شوند.
  2. جلوه‌های ویژه بصری: امروزه اگر ساخت یک جلوه در مقابل دوربین بطور زنده غیرممکن یا دارای هزینه زیادی باشد از جلوه‌های ویژه بصری استفاده می‌شود. جلوه‌های ویژه شامل کامپوزیت، روتوسکوپی، انیمیشن، ترکینگ و … است که اکثرا ساخت آنها نیز گرانقیمت است و به هزینه تولید فیلم‌های هالیوودی مبلغ چشمگیری می‌افزاید.

در اولین مجموعه آموزش ساخت جلوه های ویژه سینمایی شما قادرید به صورت قدم به قدم و از سطح مقدماتی تا پیشرفته با مباحث مختلف، در زمینه ی ساخت جلوه های ویژه آشنا شوید و با توجه به نیاز های شما در زمینه ی ساخت موزیک ویدئو و فیلم و مهم تر از آن، جدید ترین، پرکاربرد ترین و چشم نواز ترین تکنیک های ساخت، در قالب آموزش ویدئویی به زبانی ساده و روان، در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار داده ایم.


سرفصل های دوره آمورش ساخت جلوه های ویژه سینمایی در افترافکت

0

دموی دوره

نمایش رایگان
 
1

تکنیک پرتاپ گلوله ی موشک

نمایش رایگان

در این آموزش ابتدا مسیر حرکت رو با استفاده از Light ها مشخص می کنیم سپس کاره اصلی رو با پلاگین های Particular و Optical Flares پیش میبریم.

 
2

تکنیک شلیک لیزری

در این آموزش بخش اصلی کار با استفاده از افکت Shockwaves انجام میشه و در ادامه کار کامپوزیت و شلیک لیزری رو می سازیم.

 
3

انیمیت و کامپوزیت فرود هلیکوپتر

در این آموزش ابتدا مسیر رمین رو با پلاگین Grid مشخص می کنیم و سپس مدل سه بعدی هلیکوپتر رو وارد پلاگین Element 3D می کنیم و در ادامه در افترافکت مدل سه بعدی رو انیمیت و به شکل کاملا واقعی همون طور که در تصویر مشاهده می کنید عملیات نورپردازی و کامپوزیت رو انجام میدیم.

 
4

آتش گرفتن دست و سر شخص

در این آموزش ابتدا با ارتباط مستقیم بین افترافکت و نرم افزار موکا ۲۰۱۹ فوتیج رو جهت ترکینگ به موکا انتقال میدیم، سپس با استفاده از تغییر در شکل فوتیج آتش اون مناسب با دست و سر شخص قالب گیری می کنیم و در انتها عمیات کامپوزیت حرفه ایی رو جهت بهبود اوضاع کار انجام میدیم.

 
5

تکنیک شعله ی آتش دنباله دار

در این آموزش ابتدا مسیر حرکت دست رو با بخش Track Motion خود افترافکت ردیابی می کنیم و در ادامه با پلاگین پارتیکر خود آتش به همراه دود و دیگر جزییات اون رو می سازیم.

 
6

ساخت مت پینتینگ رعدوبرق واقعی

در این آموزش ابتدا به روش جدیدی آسمان رو حذف می کنیم و بعد از انجام دادن ترکینگ سه بعدی عملیان ترکیب بندی تصاویر، هماهنگ سازی رنگ و واقعی جلوه دادن صحنه رو انجام میدیم.

 
7

تکنیک چشم انداز سوپر من لیزری

در این آموزش بعد از ردیابی حرکت چشم ها، کار اصلی رو با پلاگین Saber شروع می کنیم و با انجام تنظیمات خاص و کامپوزیت صحنه کارومون رو به اتمام می رسونیم.

 
8

خرد شدن و فرو ریختن لوگو

در این آموزش مسیر خرد شدن لوگو رو با اصول خاص مشخص می کنیم و با پلاگین Particular عملیات خرد شدن و ریخته شده به سطح زمین رو توضیح میدیم.

 
9

ساخت صحنه ی طوفانی و گردباد

در این آموزش اول آسمان اصلی کارو حذف و با جایگزینی تصاویر و فوتیج های کاربردی و اجرای کامپوزیت کارو به انتها می رسونیم.

 
10

ساخت توپ آتشین

در این آموزش بعد از ردیابی دست با استفاده از پلاگین Fractal Noise و دیگر پلاگین ها توپ آتشین خودمون رو می سازیم و در صحنه جایگیری می کنیم.

 

پیش نمایش دوره آمورش ساخت جلوه های ویژه سینمایی در افترافکت

 دموی دوره   00:05:20

  دانلود مستقیم پیش نمایش (دموی دوره) - حجم دانلود 19 مگابایت (کلیک کنید +)

 تکنیک پرتاپ گلوله ی موشک   00:23:43

  دانلود مستقیم پیش نمایش (تکنیک پرتاپ گلوله ی موشک) - حجم دانلود 53 مگابایت (کلیک کنید +)

تضمین کیفیت "دوره آمورش ساخت جلوه های ویژه سینمایی در افترافکت"

توجه: کیفیت این محصول توسط بیـــاموز تضمین شده است. در صورت عدم رضایت شما، ۷۰ ‌درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.

نظرات
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه