سبد (0)

چطور یک کارت کپچر بخریم؟

چطور یک کارت کپچر بخریم؟

آیا می خواهید یک کارت کپچر ویدیو خریداری کنید؟ کارت کپچر این امکان رامی دهد تا شما ویدئو را به کامپیوترتان ارسال کنید و سپس آن را بر روی هارد دیسک کامپیوتر خود ذخیره کنید. انواع مختلفی از کارت های کپچر با عملکرد متفاوت وجود دارد.

مراحل خرید یک کارت کپچر

  1. Image titled Buy a Video Capture Card Step 1
    1
    در مورد نحوه استفاده از کارت کپچر ویدیو تصمیم گیری کنید. آیااز دوربین فیلمبرداری ویدئویی و یا VHS استفاده می کنید؟ و یا شما از آن برای ویرایش ویدیو استفاده می کنید؟ ممکن است که شما بعضی از قابلیت های مورد نیاز را به وسیله کارت کپچر انجام دهید و افراد دیگر تمام این  این قابلیت ها را مورد استفاده قرار دهند.
     
  2. Image titled Buy a Video Capture Card Step 2
    2
    در مورد استفاده از کارت کپچر داخلی یا خارجی تصمیم گیری کنید. کارت  کپچر  خارجی را می توانید از طریق کابل USB 2.0 به کامپیوتر خود متصل کنید. این کارت ها بصورت "plug & play" هستند و نیاز به کار بسیار کمی دارند.کارت های کپچر داخلی  درون کیس قرار می گیرند.بدین معنی که باید ابتدا کیس کامپیوتر خود را باز کرده و سپس کارت را درون آن نصب کنید. با وجود اینکه کارت های کپچر داخلی به دانش بیشتری برای نصب نیاز دارند اما ارزان تر هستند و عملکرد بهتری نیز دارند.
  3. Image titled Buy a Video Capture Card Step 3
    3
    چه نوع ورودی هایی نیاز دارید؟ بعضی از کارت ها تنها ورودی های فایروایر (همچنین IEEE 1394 یا i.LINK هم نامیده می شود) را کپچر می کنند، در حالی که بعضی کارت های دیگر نیز ورودی های آنالوگ مانند RCA و S-ویدیو را کپچر می کنند. دسته ای دیگر از کارت ها وجود دارند که هم ورودی های فایروایر/دیجیتال و هم آنالوگ را کپچر می کنند.
  4. Image titled Buy a Video Capture Card Step 4
    4
    نرم افزار همراه با کارت کپچر را بررسی کنید. برخی نرم افزار ها بهتر از انواع دیگر هستند به این مورد توجه کنید!
  5. Image titled Buy a Video Capture Card Step 5
    5
    مشخصاتی که برای یک کارت کپچر ارائه می شود را به دقت مطالعه کنید تا یک انتخاب بد را انجام ندهید.           
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه