سبد (0)

حفظ آرامش در بازی های آنلاین

حفظ آرامش در بازی های آنلاین

مطمئنا همه می دانیم که بازی ها ی انلاین، صرفا برای سرگرمی و لذت بردن است. اما زمان هایی که شما بازی های گروهی را انجام می دهید ارام نگه داشتن خود به خصوص زمانی که تیم شما فوق العاده بد بازی می کند و یا اینکه عملکرد شما باعث شکست تیم می شود سخت به نظر می رسد.ممکن است در زمان مسابقه فریاد بزنید و باعث بیدار شدن همسایه ها شوید! در این مقاله راه کار هایی  به شما ارائه می دهیم تا در زمان انجام بازی های انلاین بتوانید ارامش خود را حفظ کنید. 

مراحل حفظ آرامش در بازی های آنلاین

  1. Image titled Be Calm while Playing Online Video Games Step 01
    1
    میکروفن خود را خاموش کنید.بیشتر بازی های انلاین نیازی به میکروفن و استفاد از صدای شما ندارند پس بهتر است که میکروفن خود را خاموش کنید تا در زمانی که عصبانی هستید و از زمین و زمان  شاکی هستید کسی صدای شما را نشنودlaughing 
     
  2. Image titled Be Calm while Playing Online Video Games Step 02
    2
    با بازیکنان دیگر به طور جدی صحبت نکنید.در برخی از بازی ها ممکن است  طرف مقابل شما بعد از بردن اصطلاحاتی را به کار ببرد که موجب عصبانیت شما شود اما شما صحبت های آنها را جدی نگیرید . هر فردی در موقعیت های مختلف عکس العمل های مختلفی از خود نشان می دهد ولی به یاد داشته باشید که این یک فضای مجازی است  نه یک فضای واقعی!
    در صورتی که همیشه به خود بقبولانید که  صحبت های طرف مقابل در بازی جدی است سعی میکنید تا  جواب او را بدهید اما در این زمان بهترین کار این است که نسبت به صحبت های او بی تفاوت باشید و ارامش خود را حفظ کنید. 
  3. Image titled Be Calm while Playing Online Video Games Step 03
    3
    وقتی در یک بازی مرتب شکست می خورید می توانید شانس خود را در بازی های دیگر امتحان کنید. با این کار می تواند احساس یک تیم برنده را داشته باشید و  کمتر دچار تنش و استرس شوید. 
  4. Image titled Be Calm while Playing Online Video Games Step 04
    4
    بازی کردن با دوستتان. گاهی اوقات شکست در یک بازی می تواند خیلی ناراحت کننده باشد ولی شما می توانید در مورد این شکست با دوستتان صحبت کنید  تا کمی ارام تر شوید. 
  5. Image titled Be Calm while Playing Online Video Games Step 05
    5
    برای دوری از خشم و عصبانی می توانید برای مدت زمان اندکی بازی را رها کنید  تا به ارامش برسید . 
     
  6. Image titled Be Calm while Playing Online Video Games Step 06
    6
    به یاد داشته باشید این فقط یک بازی  انلاین است که برای سرگرمی و تفریح آن را انجام می دهید. برد و باخت در بازی گذرا است اما چیزی که باقی می ماند گذشت و رفتار درست شما  با طرف مقابل در بازی  است.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه