سبد (0)

چگونه آدرس سایتم را به Guru اضافه کنم؟

چگونه آدرس وب سایت  تان را به حساب Guru اضافه کنید؟

اگر شما یک خویش فرما (یا به قول خارجی ها freelancer) هستید که برای پیدا کردن کار وقت زیادی در اینترنت صرف می کنید، و از آن دسته از افرادی هستید که هر کجا هستید می توانید برای مردم هر جای دنیا کار کنید، احتمالا تا کنون از سایت Guru برای گرفتن کار استفاده کرده اید. شما برای گرفتن کار بیشتر می توانید آدرس وب سایت تان را به صفحه شخصی تان در Guru اضافه کنید.با این کار به مشتریان بالقوه تان امکان می دهید ـ علاوه بر دنبال کردن شما در Guru ـ سوابق و نمونه کارهایتان را در وب سایت تان ببینند. نمایش آدرس وب سایت در صفحه Guru در عین سادگی نتایجی دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد! 

مراحل اضافه کردن آدرس  URL به صفحه guru

  1. Image titled Add Your Personal Website to Your Guru Account Step 1
    1
    به وب سایت Guru مراجعه کنید: در نوار آدرس مرورگر خود آدرس http://www.guru.com را تایپ کنید و کلید Enter را بزنید.
     
     
  2. Image titled Add Your Personal Website to Your Guru Account Step 2
    2
    به حساب کاربری خود لاگین کنید. در صفحه اصلی Guru،  برای ورود به حساب کاربری خود، آدرس ایمیل و رمز عبور را در فیلد های مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه ی لاگین کلیک کنید.
     
  3. Image titled Add Your Personal Website to Your Guru Account Step 3
    3
    به تنظیمات پروفایل خود مراجعه کنید. زمانی که صفحه مربوط به حساب شما باز شد، بر روی نام خود در قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. اکنون در لیستی که مشاهده می کنید گزینه ی "Edit Profile" را انتخاب و با کلیک کردن بر روی آن به قسمت تنظیمات پروفایل خود بروید.
     
  4. Image titled Add Your Personal Website to Your Guru Account Step 4
    4
    گزینه "About" را پیدا کنید. سمت راست تنظیمات پروفایل، لیستی از گزینه های مختلف قابل تنظیم وجود دارد. گزینه "About" را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
     
  5. Image titled Add Your Personal Website to Your Guru Account Step 5
    5
    وب سایت خود را وارد کنید. به محض کلیک بر روی گزینه "About" ،تنظیمات سمت راست صفحه تغییر می کند. بر روی گزینه "Website" کلیک کنید. در کادر مقابل آن آدرس URL وب سایت خود را تایپ کنید.
    • برای این کار می توانید در تب دیگری وب سایت خود را باز کنید؛ آدرس URL آن را از نوار آدرس کپی کرده و در کادر مربوطه در مقابل گزینه "website" وارد کنید.
     
  6. Image titled Add Your Personal Website to Your Guru Account Step 6
    6
    آدرس وب سایت خود را ذخیره کنید. جهت ذخیره ، بر روی دکمه ی "Save" در پایین صفحه کلیک کنید.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه