سبد (0)

درباره مدرس (دوره آموزش Java به زبان ساده)

تضمین کیفیت

با یک کلیک بیاموز
توجه: کیفیت این محصول توسط بیـــاموز تضمین شده است.

دوره آموزش Java به زبان ساده

(
بازدیدها: 298
)

معرفی اجمالی محصول (دوره آموزش Java به زبان ساده)

1 مقدمه دوره آموزش Java
2 چگونه برنامه نویسی را یاد بگیریم؟
3 کاراکتر های کنترلی در Java
4 متغیر ها در Java
5 آشنایی با printf
6 عملگر ها در Java
7 دریافت ورودی از کاربر
و ...

دیگر مشخصات (دوره آموزش Java به زبان ساده)

حجم فایل : 4.9 گیگابایت
مدت زمان : 35:50:00
شماره درس : پکیج کامل
نوع آموزش : تصویری و کاملاً فارسی
مقدار: 
35,000 تومان
توضیحات کامل (دوره آموزش Java به زبان ساده)

Java یک زبان برنامه نویسی شی گراست و از دسته زبان های کامپایلری-مفسری به شمار می رود. شعار این زبان برنامه نویسی "Write once , Run anywhere" بوده و به معنی "یک بار بنویس و همه جا اجرا کن" است.

این شعار به این معنی است که برنامه های نوشته شده با Java مستقل از سیستم عامل بوده و می توانیم یک برنامه را با همان ظاهر در سیستم عامل های مختلف اجرا کنیم. در دوره آموزش Java به زبان ساده، سعی شده است تا مفاهیم برنامه نویسی به ساده ترین شکل ممکن بیان شود و شما به هیچ پیش نیازی برای مشاهده این دوره نیاز ندارید.

یکی از نقات قوت این آموزش وجود حل تمرین است که به شما کمک می کند تا آموخته های خود را تثبیت کنید. همچنین در انتهای این مجموعه دو آموزش پروژه محور قرار داده شده است.

  1. پروژه اول ، ایجاد یک ماشین حساب مهندسی با Java است
  2. پروژه دوم آموزش اتصال به پایگاه داده SQLite با استفاده از JDBC آموزش داده شده است.

شما پس از مشاهده این آموزش به سطح مناسبی از تسلط به زبان Java خواهید رسید و قادر خواهید بود برنامه های مختلف را با این زبان بنویسید.


سرفصل های دوره آموزش Java به زبان ساده

01 نمایش رایگان

مقدمه دوره آموزش Java

  • تاریخچه زبان Java
  • انواع پیاده سازی زبان های برنامه نویسی
  • Compiler
  • Interpreter
  • Intermediate Code
  • نحوه پیاده سازی زبان Java
  • آشنایی با ماشین مجازی Java (Java Virtual Java)
  • آشنایی با JRE
  • آشنایی با JDK
  • آشنایی با تعریف پلتفرم های Java
  • Java SE
  • Java EE
  • Java ME
  • JavaFX
  • معرفی انواع IDE های زبان Java
  • نصب JDK
  • نصب NetBeans
  • معرفی JDK به NetBeans
  • کامپایل یک برنامه ساده با javac
  • اضافه کردن پوشه JDK به Environment Variables
 
02 نمایش رایگان

چگونه برنامه نویسی را یاد بگیریم؟

  • نکاتی در مورد نحوه یاد گیری برنامه نویسی
  • نکاتی در مورد نحوه مشاهده آموزش
 
03 نمایش رایگان

فیلم کوتاه آخر زمان Java

  • فیلمی جالب در مورد از کار افتادن همه سیستم هایی که با Java کار می کنند
 
04 نمایش رایگان

ساخت یک برنامه ساده

  • آشنایی با ساختار فایل .java
  • آشنایی با متد Main
  • آشنایی با ویژگی IntelliSense در Netbeans
  • آشنایی با ویژگی های نوشتاری زبان Java
  • استفاده از print و println
  • انواع خطا های برنامه نویسی
  • خطای کامپایلری
  • خطای منطقی
  • خطای حین اجرا
 
05 نمایش رایگان

کاراکتر های کنترلی در Java

  • Insert a tab
  • Insert a backspace
  • Insert a newline
  • Insert a carriage return
  • Insert a single quote
  • Insert a double quote
  • Insert a backslash
  • افزودن Comment به کد ها
 
06

متغیر ها در Java

  • تعریف یک متغیر
  • استاندارد های نام گذاری متغیر ها
  • آشنایی با انواع داده اولیه (Primitive data type)
  • متغیر های final
  • تفاوت Literal و Constant
 
07

آشنایی با printf

  • بررسی متد printf
 
08

تبدیل انواع داده به یکدیگر بخش اول

  • تبدیل ضمنی (implicit)
  • تبدیل صریح (Explicit)
  • Arithmetic overflow
  • Type Casting
 
09

تبدیل انواع داده به یکدیگر بخش دوم

  • تبدیل رشته ها به انواع داده دیگر و برعکس
 
10

عملگر ها در Java

  • بررسی انواع عملگر ها (Unary-Binary-Ternary)
  • عملگر های ریاضی (Arithmetic Operator)
  • عملگر های تخصیصی (Assignment Operator)
  • عملگر های مقایسه ای (Comparative Operator)
  • عملگر های منطقی (Logical Operator)
  • عملگر های بیتی (Bitwise Operator)
 
11

دریافت ورودی از کاربر

  • آشنایی با انواع متد های کلاس Scanner
  • استفاده از Place holder ها (MessageFormat)
  • بررسی تفاوت متد های next و nextLine
 
۱۲

ساختار های تصمیم در Java

  • آشنایی با ساختار if
  • آشنایی با ساختار if else
  • آشنایی با nested if
  • عملگر شرطی
  • استفاده از عملگر های منطقی در شرط ها
  • Dangling else یا else های سرگردان!
  • آشنایی با شرط های مدار کوتاه
  • آشنایی با شرط های مدار بلند
  • آشنایی با ساختار Switch
 
۱۳

حل تمرین ساختار های تصمیم

  • حل 7 سوال در مورد مبحث ساختار های تصمیم
 
۱۴

اولویت عملگر ها در Java

  • بررسی اولیت انواع عملگر ها در Java
 
۱۵

آشنایی با DecimalFormat

  • فرمت دادن به اعداد اعشاری
 
۱۶

ساختار های تکرار در Java

  • حلقه While
  • حلقه do While
  • حلقه for
  • آشنایی با break
  • آشنایی با continue
 
۱۷

حل تمرین ساختار های تکرار بخش اول

  • حل 15 سوال در مورد مبحث ساختار های تکرار
 
۱۸

حل تمرین ساختار های تکرار بخش دوم

  • حل 9 سوال تجزیه ارقام با استفاده از ساختار های تکرار
 
۱۹

حل تمرین ساختار های تکرار بخش سوم

  • حل 10 سوال چاپ الگو با استفاده از ساختار های تکرار
 
20

آرایه ها در Java

  • آشنایی با آرایه تک بعدی
  • مقدار دهی و دسترسی به عناصر آرایه تک بعدی
  • آشنایی با کلمه کلیدی new
  • آشنایی با حلقه foreach
  • آشنایی با آرایه چند بعدی
  • آشنایی با ماتریس ها (آرایه دو بعدی)
  • مقدار دهی و دسترسی به عناصر آرایه چند بعدی
  • آرایه های دندانه دار (Jagged Array)
  • مقدار دهی و دسترسی به عناصر آرایه دندانه دار
 
21

حل  تمرین آرایه های تک بعدی

  • حل 15 سوال در مورد آرایه های تک بعدی
 
22

حل تمرین آرایه های دو بعدی

  • حل 20 سوال در مورد آرایه های دو بعدی
 
23

آشنایی با متد ها د رJava

  • آشنایی با مفهوم پارادایم
  • آشنایی با پارادایم های برنامه نویسی
  • آشنایی با ساختار یک متد
  • مقدار برگشتی از یک متد (return)
  • ارسال پارامتر به یک متد
  • روش های ارسال آرایه به یک متد
  • آشنایی با VarArgs
 
24

آشنایی با متد های بازگشتی

  • ارسال مقادیر به برنامه با Command Line
  • آشنایی با متد های بازگشتی (Recursion)
  • بررسی خط به خط برنامه در Netbeans
 
25

حل تمرین متد ها بخش اول

  • حل 7 سوال در مورد متد ها و رشته ها
 
26

حل تمرین متد ها بخش دوم

  • حل 5 سوال در مورد متد های بازگشتی
 
27

حل تمرین متد ها بخش سوم

  • حل 5 سوال در مورد آرایه ای از رشته ها
 
28

مقدمه شی گرایی در Java

  • شروع برنامه نویسی شی گرا
  • آشنایی با مفهوم شی
  • آشنایی با مفهوم کلاس
  • تبدیل یک برنامه رویه ای به شی گرا
  • آشنایی با سطح دسترسی public
  • آشنایی با سطح دسترسی private
 
29

اعضای Static

  • متغیر های static
  • متد های static
  • ایجاد آرایه ای از کلاس ها
 
30

متد سازنده

  • آشنایی با کاربرد متد سازنده
  • متد سازنده پیش فرض
  • Overload کردن متد سازنده
 
31

Object Initialization

  • Constructors
  • Instance Variable initializers
  • Instance Initialization blocks
  • Static Block
  • Non Static Block
  • Forward references
 
32

Encapsulation

  • آشنایی با مفهوم Setter و Getter
  • آشنایی با کلمه کلیدی This
 
33

آشنایی با Package ها

  • هدف استفاده از Package
  • دلیل وجود فقط یک کلاس public در یک فایل .java
  • بررسی سطح دسترسی default
  • دسترسی به کلاس های public موجود در Package
  • Import کردن یک Package
  • بررسی تاثیر تعداد import در حجم برنامه
 
34

وراثت (Inheritance)

  • بررسی مفهوم وراثت در شی گرایی
  • آشنایی با سطح دسترسی protected
  • قانون is s kind of در وراثت
  • قانون 100% در وراثت
  • وراثت چند سطحی
  • آشنایی با کلمه کلیدی super
  • استفاده از this برای فراخوانی متد های سازنده دیگر
  • ترتیب اجرای متد های سازنده در وراثت
 
35

کلاس های Final

  • آشنایی با کلاس های Final
 
36

آشنایی با Overriding

  • بررسی هدف استفاده از Overriding
  • ترتیب سطوح دسترسی و تاثیر آن در Overriding
  • Hide  شدن وراثت در Overriding
  • تفاوت Overriding و Overloading
  • بررسی Overriding در متد های static
  • بررسی متد های final
  • Override کردن متد .toString
  • Override Annotation
  • پارامتر های fina
 
37

کلاس Object

  • بررسی متد toString
  • Override کردن متد toString
  • بررسی متد equals
  • تفاوت بین متد equals در کلاس object و عملگر==
  • بررسی متد equals در کلاس String
  • بررسی متد hashCode
  • بررسی متد getClass
 
38

Autoboxing  و  Unboxing

  • تفاوت بین انواع داده Primitive و Object
  • تفاوت بین int و Integer ، double و Double و ...
  • بررسی مفهوم Autoboxing
  • بررسی مفهوم Unboxing
 
39

مقایسه Inheritance و Aggregation

  • رابطه Is-a
  • رابطه has-a
  • بررسی مفهوم Aggregation
  • خطای NullPointerException
 
40

Polymorphism

  • بررسی مفاهیم upcasting و downcasting
  • آشنایی با مفهوم چند ریختی ها
  • مفهوم انتزاع یا abstraction
  • کلاس های انتزاعی یا abstract
  • متد های انتزاعی یا abstract
  • عملگرinstanceof
  • واسط ها یا Interface ها
  • بررسی کاربرد Interface ها
  • آشنایی با کلمه کلیدی implements
  • تفاوت میان کلاس انتزاعی و واسط
 
41

کلاس های تو در تو

  • کلاس داخلی non static
  • کلاس داخلی anonymous
  • کلاس داخلی Local
  • کلاس تو در تو static
 
42

Enum ها

  • آشنایی با نوع داده شمارشی
 
43

برنامه نویسی Generic بخش اول

  • برنامه نویسی جنریک
  • تعریف برنامه نویسیجنریک
  • جنریک چه مشکلاتی را حل می کند؟
  • تفاوت سربارگذاری یک متد و جنریک ها
  • تفاوت کلاس Object و جنریک ها
  • کلاس های جنریک
  • متغیر های جنریک
  • قرارداد های نام گذاری جنریک ها
  • نحوه تعریف نمونه از جنریک
  • Raw Types
  •   Type Erasure
 
44

برنامه نویسی Generic بخش دوم

  • کلکسیون های جنریک
  • پارامتر های Bounded
  • پارامتر های Unbounded
  • کاربرد extends در جنریک ها
 
45

برنامه نویسی Generic بخش سوم

  • آشنایی با wild card
 
46

کلاس String بخش اول

  • String چیست؟
  • انواع روش های ساخت String
  • By string literal
  • By new keyword
  • نحوه ذخیره سازی String در حافظه
  • آشنایی با String constant pool
  • ویژگی Immutable در String ها
  • الحاق رشته ها (String Concatination)
  • با استفاده از عملگر +
  • با استفاده از متد concat()
  • زیر رشته ها (Substring)
  • مقایسه String ها
  • بررسی متد equals()
  • بررسی عملگر ==
  • بررسی متد CompareTo()
 
47

کلاس String بخش دوم

  • متد های کار با String ها
  • charAt()
  • contains()
  • startsWith()
  • endsWith()
  • indexOf()
  • lastIndexOf()
  • isEmpty()
  • length()
  • replace()
  • toLowerCase()
  • toUpperCase()
  • trim()
  •   valueOf()
 
48

کلاس String بخش سوم

  • کلاس StringBuffer
  • کلاس StringBuilder
  • بررسی تفاوت سرعت String و StringBuffer و StringBuilder
  •   Override کردن متد toString
 
49

Regular Expressions بخش اول

  • عبارت های منظم یا Regular-expressions
  • String Literals
  • metacharacters
  • character class
  • simple class
  • negation
  • ranges
  • unions
  • intersections
  • subtraction
  • predefind character class
  • quantifiers
  • greedy
  • reluctant
  •   possessive
 
50

Regular Expressions بخش دوم

  • boundry matchers
  • capturing groups
  •   back references
 
51

آشنایی با کلاس Math

  • توابع رند کردن اعداد
  • Ceil
  • Round
  • Floor
  • تابع توان (pow)
  • تابع جذر (sqrt)
  • توابع max و min
  • توابع لگاریتمی
  • توابع مثلثاتی
  • تابع نمایی (exp)
  • حل تمرین کلاس Math
 
52

آشنایی با کلاس Random

  • تولید اعداد تصادفی با شانس برابر
  • تولید اعداد تصادفی با ترتیب ثابت
  • تولد اعداد تصادفی با توزیع نرمال (گاوس)
  • آشنایی با توزیع نرمال
  • محاسبه انحراف معیار
  • محساسبه میانگین
 
53

آشنایی با LocalDate

   
54

آشنایی با LocalTime

   
55

آشنایی با DateTimeFormat

  • فرمت بندی تاریخ و ساعت با متد printf
  • فرمت بندی تاریخ و ساعت با استفاده از DateTimeFormatter
 
56

آشنایی با Duration

   
57

آشنایی با Period

   
58

استفاده از تاریخ شمسی در Java

   
59

مدیریت خطا ها

  • تعریف باگ
  • انواع خطاهای برنامه نویسی
  • خطای منطقی
  • خطای حین اجرا
  • خطای کامپایلری
  • بلوک try-catch
  • بلوک catch چند تایی
  • بلوک finaly
  • بلوک های try-catch تو در تو
  • کلمه کلیدی throw
  • انتشار خطا (Exception Propagation)
  • کلمه کلیدی throws
  • تفاوت throw و throws
  • تفاوت خطا های checked و unchecked
  • ایجاد Exception شخصی سازی شده
 
60

ArrayList

آشنایی با ساختمان داده Arraylist

 
61

LinkedList

آشنایی با ساختمان داده LinkedList

 
62

Vector

آشنایی با ساختمان داده Vector

 
63

List

  • آشنایی با اینترفیس List
 
64

Set

  • آشنایی با اینترفیس Set
  • آشنایی با HashSet
  • آشنایی با LinkedHashSet
  • آشنایی با TreeSet
 
65

Map

  • آشنایی با اینترفیس Map
  • آشنایی با HashMap
  • آشنایی با LinkedHashMap
  • آشنایی با TreeMap
 
66

آشنایی با کلاس Collection

   
67

مقدمه JavaIO

  • مقدمه ای در مورد فایل ها
  • تعریف input و output
  • آشنایی با انواع Stream
  • System.in
  • System.out
  • System.err
  • آشنایی با ساختار کلاس انتزاعی InputStream
  • آشنایی با ساختار کلاس انتزاعی OutputStream
 
68

File

  • ساخت یک فایل جدید
  • بررسی وجود یا عدم وجود یک فایل
  • حذف یک فایل
  • گرفتن نام یک فایل
  • GetParent
  • GetPath
  • getName
  • getAbsolutePath
  • getCanonicalPath
  • تغییر نام یک فایل
  • انتقال یک فایل به یک پوشه دیگر
  • ایجاد یک دایرکتوری
  • ایجاد چندین دایرکتوری
  • بررسی دایرکتوری بودن یا نبودن یک آدرس
  • گرفتن فایل های داخل یک دایرکتوری
  • به دست آوردن میزان فضای خالی یک پارتیشن
  • به دست آوردن میزان کل فضای یک پارتیشن
  • به دست آوردن آخرین زمان ویرایش یک فایل
 
69

File Filter

اعمال فیلتر به نام فایل ها و دایرکتوری ها

 
70

FileOutputStream

نوشتن آرایه بایتی در فایل

 
71

FileInputStream

خواندن فایل ها به صورت آرایه بایتی

 
72

BufferedOutputStream

استفاده از بافر برای نوشتن آرایه بایتی در فایل

 
73

BufferedInputStream

استفاده از بافر برای خواندن اطلاعات از فایل

 
74

SequenceInputStream

خواندن اطلاعات از چند Stream

 
75

ByteArrayOutputStream

نوشتن آرایه بایتی در چند OutputStream

 
76

ByteArrayInputStream

خواندن اطلاعات به صورت InputStream

 
77

DataOutputStream and DataInputStream

خواندن و نوشتن انواع داده Primitive در فایل

 
78

RandomAccessFile

دسترسی تصادفی به فایل ها

 
79

FileWriter

نوشتن کاراکتر در فایل ها

 
80

FileReader

خواندن کاراکتر از فایل

 
81

BufferedWriter

نوشتن کاراکتر در فایل با استفاده از بافر

 
82

BufferedReader

خواندن کاراکتر از فایل با استفاده از بافر

 
83

PrintStream

استفاده از print ، println و printf برای نوشتن در Stream

 
84

PrintWriter

استفاده از print ، println و printf برای نوشتن در Writer

 
85

مقدمه برنامه نویسی ویژوال

  • تفاوت AWT با Swing
  • بررسی JOptionPane
  • بررسی ImageIcon
 
86

کنترل JFrame

   
87

کنترل  JButton

   
88

کنترل  JLabel

   
89

کنترل JTextField and JPasswordField

   
90

کنترل  JTextArea

   
91

کنترل  JRadioButton

   
92

کنترل  JCheckbox

   
93

کنترل  JCombobox

   
94

کنترل  JList

   
95

کنترل  JMenuBar

   
96

کنترل  JPopupMenu

   
97

کنترل  JProgressBar

   
98

کنترل  JTree

   
99

کنترل  JSpinner

   
100

کنترل  JSlider

   
101

کنترل  JPanel

   
102

کنترل  JTabbedPane

   
103

کنترل  BorderLayout

   
104

کنترل  CardLayout

   
105

کنترل  FlowLayout

   
106

کنترل   GridLayout

   
107

کنترل    BoxLayout

   
108

کنترل    JToolBar

   
109

کنترل   JToggleButton

   
110

کنترل    JFileChooser

   
111

کنترل  JColorChooser

   
112

آشنایی با Border ها

   
113

آشنایی با Event ها

  • تعریف رخداد برای کنترل ها (Event)
  • ActionListener
  • ComponentListener
  • ItemListener
  • KeyListener
  • MouseListener
  • MouseMotionListener
  • MouseWheelListener
  • FocusListener
  • PropertyChangeListener
  • WindowListener
  • تفاوت Listener با Adapter
 
114

آشنایی با Annotation

  • Annotation ها
  • Deprecated
  • Override
  • SuppressWarning
  • Cast
  • Deprecation
  • Empty
  • Fallthrough
  • Finally
  • Overrides
  •   Unchecked
 
115

پروژه ماشین حساب بخش اول

  • آشنایی با ساختار Stack
  • انواع نمایش عبارت های محاسباتی
  • Infix
  • Prefix
  • Postfix
  • تبدیل عبارت Infix به Postfix
  • پردازش عبارت Postfix با Stack
 
116

پروژه ماشین حساب بخش دوم

  • ایجاد یک JFrame
  • آشنایی با پنجره Palette
  • آشنایی با پنجره Properties
  • آشنایی با پنجره Event
  • مشاهده تاریخچه کد ها در History
  • بررسی ویژگی های پنجره Design
  • بررسی دکمه SelectionMode
  • بررسی دکمه ConnectionMode
  • بررسی دکمه Preview Design
  • بررسی ساختار کد های موجود در پنجره Source
  • آشنایی با LookAndFeel
  • بررسی LookAndFeel های مختلف
  • CrossPlatformLookAndFeel
  • SystemLookAndFeel
  • MetalLookAndFeel
  • NimbusLookAndFeel
  • انتخاب LookAndFeel توسط کاربر
  • افزودن LookAndFeel آماده
  • JTattoo
  • Napkinlaf
  • Pgslookandfeel
  • انتخاب Layout از پنجره Design
  • تغییر سایز فرم
  • Event Dispatcher Thread
 
117

پروژه ماشین حساب بخش سوم

  • طراحی ظاهر ماشین حساب
  • پیاده سازی الگوریتم تبدیل Infix به Postfix
  • پیاده سازی الگوریتم پردازش عبارت Postfix به وسیله Stack
 
118

پروژه ماشین حساب بخش چهارم

  • قرار دادن آیکون برای برنامه ماشین حساب
  • قفل کردن تغییر سایز فرم
  • حذف حاشیه فرم (ساخت فرم های بدون border)
  • حرکت دادن فرم های بدون border
  • Close ، minimize و normal کردن فرم از طریق کد نویسی
  • تغییر شکل آیکونکرسرماوس
  • گرفتن خروجی Jar از پروژه
  • اجرای ماشین حساب در سیستم عامل ویندوز
  • نصب JRE در گنو/لینوکس توزیع اوبونتو
  • اجرای ماشین حساب در سیستم عامل گنو/لینوکس توزیع اوبونتو
 
119

پروژه ماشین حساب بخش پنجم

  • الحاق JRE به فایل Jar برای پرتابل کردن برنامه
  • استفاده از Launch4j
  • ساخت فایل نصب با Inno Setup
  • تنظیم آیکون برای فایل نصب
  • اجرای بدون وابستگی برنامه در ویندوز
 
120

آشنایی با JDBC بخش اول

  • JDBC چیست؟
  • واسط های JDBC
  • Drivers
  • Connections
  • Statements
  • Result Sets
  • کاربرد های رایج JDBC
  • نمودار Sequence نحوه کارکرد JDBC
  • انواع درایور های JDBC
  • Type 1 :JDBC-ODBC Bridge driver
  • Type 2 :Native-API/partly Java driver
  • Type 3:All Java/Net-protocol driver
  • Type 4:All Java/Native-protocol driver
  • دانلود درایورJDBC پایگاه داده Sqlite
  • اضافه کردن درایور به برنامه در NetBeans
 
121

آشنایی با JDBC بخش دوم

  • لود کردن درایور در کد نویسی
  • تعریف Connection
  • مقدار دهی Connection String
  • نصب Sqlite Manager در فایرفاکس
  • آشنایی با محیط Sqlite Manager
  • ساخت یک پایگاه داده جدید در Sqlite Manager
  • ساخت یک جدول جدید در Sqlite Manager
  • آشنایی با Storage Class ها در SQLite
  • INTEGER
  • REAL
  • TEXT
  • NUMERIC
  • INTEGER (strict)
  • REAL (strict)
  • TEXT (strict)
  • آشنایی با Default Value در SQLite
 
122

آشنایی با JDBC بخش سوم

  • ساخت یک جدول برای درج داده ها
  • برقراری ارتباط با پایگاه داده
  • ارسال کوئری به پایگاه داده با Statement
  • واکشی اطلاعات از پایگاه داده به ResultSet
  • آشنایی با متد های کلاس Resultset
  • Next
  • Previous
  • Last
  • First
  • Absulote
  • Relative
  • GetRow
  • GetType
  • انواع متد های DataType ها
  • آشنایی با انواع Type های ResultSet
  • Type_Forward_Only
  • Type_Scroll_Insensitive
  • Type_Scroll_Sensitive
  • واکشیmetadata های پایگاه داده با DatabaseMetaData
  • بررسی پشتیبانی پایگاه داده ها از ویژگی های خاص JDBC
  • آشنایی با انواع Concurrency در ResultSet
  • Concur_Read_Only
  • Concur_Updateable
  • آشنایی با انواع Holdability در ResultSet
  • Close_Cursors_At_Commit
  • Hold_Cursors_Over_Commit
 
123

آشنایی با JDBC بخش چهارم

  • ارسال کوئری های آپدیت به پایگاه داده
  • بررسی متد executeUpdate
  • بررسی متد ExecuteQuery
  • بررسی متد execute
  • آشنایی با Preparedstatement
  • ارسال دسته ای کوئری ها (Batch)
  • مدیریت تراکنش ها (Perform Transaction)
  • بررسی ویژگی های یک تراکنش
  • Atomicity
  • Consistency
  • Isolation
  • Durability
  • بررسی متد Commit
  • بررسی متد RollBack
 
124

آشنایی با JDBC بخش پنجم

  • واکشیMetaData های پایگاه داده
  • تفاوت بین Cluster , Catalog , Schema , Table , Columns & Rows
  • واکشی نام پایگاه داده
  • واکشی نسخه درایور
  • واکشی نسخه پایگاه داده
  • واکشی اطلاعات ستون های پایگاه داده
  • واکشی اطلاعات جدول ها
 
125

آشنایی با JDBC بخش ششم

  • ساخت جدول برای ذخیره و بازیابی تصویر و فایل
  • انتخاب عکس از سیستم کاربر
  • تبدیل عکس انتخاب شده به Stream
  • ذخیره Stream در پایگاه داده
  • واکشی تصویر از پایگاه داده
  • تبدیل Stream به تصویر
  • تغییر سایز تصویر
  • ذخیره فایل در پایگاه داده
  • بازیابی فایل از پایگاه داده و ذخیره کنار پروژه
 
126

آشنایی با JDBC بخش هفتم

  • آشنایی با JTable
  • درج دستی رکورد به JTable
  • تنظیم Header در JTable
  • آشنایی با اینترفیسTableModel
  • آشنایی با کلاس انتزاعی AbstractTableModel
  • آشنایی با کلاس DefaultTableModel
  • اتصال مدل داده ای به JTable
  • ویرایش مدل داده ای با متد های DefaultTableModel
  • AddRow
  • AddColumn
  • InsertRow
  • RemoveRow
  • SetValueAt
  • getValueAt
  • راست /چپ/وسط چین کردن JTable
  • راست/چپ/وسط چین کردن متن سلول های JTable
 
127

آشنایی با JDBC بخش هشتم

  • واکشی داده ها از پایگاه داده و نمایش در JTable
  • طراحی ظاهر برنامه (پروژه محور)
  • طراحی پایگاه داده
  • انتخاب تصویر از سیستم کاربر
  • روش دوم برای تغییر سایز تصویر
  • درج داده ها در پایگاه داده
  • داده ی JCheckBox
  • داده ی JLabel
  • داده ی JRadioButton
  • داده ی JTextField
  • واکشی تصویر از پایگاه داده و نمایش در JTable
  • تنظیم سایز تصویر در JTable
  • Override کردن متد GetClassName
  • جلوگیری از ویرایش سلول های JTable
 
128

آشنایی با JDBC بخش نهم

  • تعریف Event برای انتخاب سطر های JTable
  • نمایش اطلاعات سطر انتخاب شده در کنترل های فرم
  • آپدیت کردن سطر انتخاب شده از JTable
 

پیش نمایش آموزش جاوا به زبان ساده

 درس شماره 1  (مقدمه دوره آموزش جاوا) زمان فیلم:  30:52

   دانلود مستقیم پیش نمایش (مقدمه دوره آموزش جاوا) - حجم دانلود 61 مگابایت (کلیک کنید +)

 درس شماره 2  (چگونه برنامه نویسی را یاد بگیریم؟) زمان فیلم:  06:44

   دانلود مستقیم پیش نمایش (چگونه برنامه نویسی را یاد بگیریم؟) - حجم دانلود 11 مگابایت (کلیک کنید +)

 درس شماره 3  (فیلم کوتاه آخر زمان جاوا) زمان فیلم:  04:39

   دانلود مستقیم پیش نمایش (فیلم کوتاه آخر زمان جاوا) - حجم دانلود 54 مگابایت (کلیک کنید +)

 درس شماره 4  (کاراکتر های کنترلی در جاوا) زمان فیلم:  09:36

   دانلود مستقیم پیش نمایش (کاراکتر های کنترلی در جاوا) - حجم دانلود 19 مگابایت (کلیک کنید +)

 درس شماره 5  (متغیر ها در جاوا) زمان فیلم:  08:21

   دانلود مستقیم پیش نمایش (متغیر ها در جاوا) - حجم دانلود 18 مگابایت (کلیک کنید +)

نظرات (دوره آموزش Java به زبان ساده)
Copyright www.maxx-marketing.net
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان
 
دوره های آموزشی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی
تبلیغات اینترنتی