سبد (0)

ساخت پایه نگهدارنده لپ تاپ

ساخت پایه نگهدارنده لپ تاپ 

در این آموزش به شما نشان داده می شود که چگونه با استفاده از  لوازم بسته بندی لپ تاپ یک پایه نگهدارنده برای لپ تاپ ایجاد کنید. 

مراحل ساخت پایه نگهدارنده لپ تاپ

  1. Image titled 2_529
    1
    جمع آوری  قطعات. معمولا برای بسته بندی لپ تاپ از جعبه ، یونولیت  و موارد این چنینی استفاده می شود. این قطعات  و مقواها را جمع اوری نمایید. 
     
  2. Image titled 1_320
    2
    برش فوم. از فوم برای بخش زیر لپ تاپ استفاده خواهیم کرد پس دقت داشته باشید که آن را کمی بزرگتر از اندازه لپ تاپ برش دهید. همچنین به  چاقو و کاتر هم برای برش فوم نیاز خواهیم داشت. 
  3. Image titled 3_132
    3
    تنظیم کردن پیچ ها. برای این کار از پیچ هایی به  ضخامت 9cm استفاده می کنیم . دقت کنید که پیچ ها را خیلی در داخل فوم سفت نکنید. 
  4. Image titled 4_298
    4
    تنظیم  لپ تاپ و پایه با هم. دقت داشته باشید که در اینجا بر روی فوم سوراخ  هایی برای تبادل هوا وجود داشت اگر بر روی فوم یا مقوایی که شما  برای این کار استفاده می کنید هیچ سوراخی وجود ندارد سعی کنید چند سوراخ را روی آن ایجاد کنید این کار باعث می شود که تبادل هوا در زیر لپ تاپ به راحتی صورت بگیرد.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه