سبد (0)

چطور کیس کامپیوترتان را خودتان طراحی کنید?

چطور کیس کامپیوترتان   را خودتان طراحی کنید?

آیا شما هم از جمله کسانی هستید که به کیس کامپیوتر تان اهمیت می دهید؟ یا اینکه از ظاهر کیس خود ناراضی هستید؟ در این اموزش  روش ساخت کیس کامپیوترتان را به شما آموزش خواهیم داد. 

 
 

مراحل ساخت کیس کامپیوتر

  1. Image titled Build Your Own Computer Case Step 1
    1
    تصمیم بگیرید که کیس کامپیوترتان را می خواهید چطور  بسازید . کار را با یک سری طرح های ساده شروع کنید. فکر کنید که برای طراحی به چه ابزار هایی نیاز دارید، ایا به مقوا ، چوب، شیشه و ... نیاز دارید؟ تمام موارد حتی جزئیات کوچک مانند نور LED ها را در نظر بگیرید. این کار به شما یک دید کلی از کار خواهد داد. 
     
  2. Image titled Build Your Own Computer Case Step 2
    2
    در مورد قسمت هایی که می خواهید بر روی کیس داشته باشید فکر کنید: به عنوان مثال شاید بخواهید یک کیس چوبی داشته باشید پس باید سوراخ های لازم را بر روی کیس ایجاد کنید. همچنین باید دقت کنید که سایز مادر بورد ها با هم متفاوت است پس اندازه کیس را باید متناسب انتخاب کنید. شما می توانید بدنه کیس را از یخچال، تلویزیون ها ی قدیمی و.. بسازید این کار شما را راحت تر  می کند و در هزینه ها نیز صرفه جویی میکنید.مکان های بازیافت، فروشگاه های محله،و.. مکان های مناسبی برای پیدا کردن یک کیس برای انجام این آموزش است. 
  3. Image titled Build Your Own Computer Case Step 3
    3
    ایجاد یک کیس کامپیوتر می تواند کمی پیچیده باشد. تعدادی عوامل در این کار دخیلند مثل اندازه، تعداد درایو ها، تهویه، کامپیوتری که این کیس قرار است برای آن طراحی شود و .... در  مورد جعبه کیس مطمئن شوید و یک کیس خالی را بیابید. 
  4. Image titled Build Your Own Computer Case Step 4
    4
    اطمینان حاصل کنید که تمام ابزار های مورد نیاز را تهیه کرده اید.خرید کلیه ابزار ها ممکن است گران باشد. ابزاری که شما برای این کار نیاز دارید:چوب،فلز، اره مویی،مته فشاری،چکش، چاقوی تیز،نوار پوششی،مداد، اسپری رنگ از جمله ابزار های مهم است. 
  5. Image titled Build Your Own Computer Case Step 5
    5
    در صورتی که شما تجربه کار با این وسایل را ندارید می توانی در مورد نحوه استفاده از انها سرچ کنید همچنین فیلم های  زیادی در رابطه با اموزش استفاده از این ابزار ها وجود دارد که می توانید از اینها استفاده نمایید.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه