سبد (0)

چه لپ تاپی برای بازی مناسب است؟

چه لپ تاپی برای بازی مناسب است؟

 

در صورتی که می خواهید در هنگام انجام بازی بهترین عملکرد را داشته باشید و می خواهید از یک لپ تاپ برای اجرای بازی استفاده کنید نکات زیر را در نظر داشته باشید تا یک لپ تاپ مناسب برای بازی انتتخاب کنید. 

 
 

مراحل خرید لپ تاپ برای بازی

  1. Image titled Buy a Gaming Laptop Step 1
    1
    استفاده از لپ تاپ با پردازنده اینتل.لپ تاپ با پردازنده AMD  را برای بازی نخرید زیرا هم زود گرم می شوند و هم سرعت بالایی ندارند.پردازنده هایی مانند اینتل i7 یا پایین تر برای بازی گزینه مناسبی هستند.در صورتی که می خواهید کمتر هزینه کنید می توانید اینتل i5 را هم خریداری کنید اما نظر نویسنده همان اینتل i7 است.
     
  2. Image titled Buy a Gaming Laptop Step 2
    2
    به کارت گرافیک دقت کنید.در صورتی که کارت گرافیک خوبی نداشته باشید لپ تاپ شما قادر به اجرای بازی نیست.دقت در خرید کارت گرافیک لپ تاپ بسیار مهم است. کارت گرافیک AMD Radeon  را خریداری کنید.این کارت گرافیک زیاد گران نیست. نویسنده مدل 7730M را پیشنهاد می دهد که قیمت بالایی ندارد و بازی با سرعت بالاتری روی آن اجرا می شود. 
  3. Image titled Buy a Gaming Laptop Step 3
    3
    خرید RAM با بیشترین ظرفیت. یک لپ تاپ برای اجرای بازی باید ححداقل 4 گیگا بایت رم داشته باشد . در صورتی که این مقدار رم را ندارد آن را نخرید.بهترین کیفیت با 8گیگا بایت رم بدست خواهد آمد. 
  4. Image titled Buy a Gaming Laptop Step 4
    4
    هاد دیسک با ظرفیت بالا.این موضوع چندان اهمیت ندارد اما دقت داشته باشید اجرای بازی فضای زیادی از هارد شما را اشغال می کند.و شما باید فضای کافی راداشته باشید. گرچه می توان از هارد های اکسترنال استفاده کرد اما این امر سرعت را کاهش  خواهد داد. 
  5. Image titled Buy a Gaming Laptop Step 5
    5
    خرید لپ تاپ های دارای گارانتی بالا. اکثر شرکت ها لپ تاپ ها را با یک سال گارانتی به فروش می رسانند اما این مدت واقعا کم است و حداقل گارانتی باید 2 سال باشد. شرکت DELL لپ تاپ هایی با 3 سال گارانتی ارائه می کند که البته لپ تاپ های خیلی خوبی هم هستند. 
     
  6. Image titled Buy a Gaming Laptop Step 6
    6
    اگر پول کافی دارید بهتر است که یک لپ تاپ با هارد SSD خریداری کنید. این هارد ها واقعا سریع هستند و همه چیز را برای اجرای یک بازی خوب اماده می کنند.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه