نحوه استفاده از ابزار کانبان

چاپ

نحوه استفاده از ابزار کانبان(kanban)

 ابزار کانبان(kanban) یک سرویس خطی برای مدیریت پروژه ویژوال و همکاری در زمان واقعی می باشد. در اینجا شما چگونگی شروع کار با ابزار کانبان(kanban)  را فرا می گیرید. روی هر کدام از تصاویر کلیک کنید تا بزرگنمایی صورت گیرد.
 
 

مراحل  نحوه استفاده از  ابزار کانبان(kanban)

  1. Image titled Use Kanban Tool Step 1
    1
    ابتدا یک حساب کاربری در وب سایت http://kanbantool.com/ ایجاد کنید.
     
     
  2. Image titled Use Kanban Tool Step 2
    2
     نخستین برد کاری خود را ایجاد کنید. اول از همه شما باید حد اقل یک برد کاری ایجاد کنید. زمانی که به حساب کاربری خود وارد شدید می توانید گزینه "Create new board" را انتخاب کنید. در این بخش شما قادر خواهید بود برد کاری خود را نامگذاری کنید و توضیح کوتاهی وارد کنید و از همه مهمتر اینکه می توانید یکی از انواع از پیش تعریف شده بردها را انتخاب کنیدکه اجازه می دهد در سریعترین زمان ممکن کار خود را آغاز کنید.
  3. Image titled Use Kanban Tool Step 3
    3
     کاربرانی را به حساب کاربری خود اضافه کنید. همکاری خود را به افزودن کاربران جدید به حساب کاری خود آغاز کنید. بر روی آیکن "People" کلیک کرده و فرم مربوطه را کامل کنید. شخصی را که به حساب کاری خود اضافه می کنید ایمیلی شامل نام کاربری و کلمه عبور و لینک URL دسترسی به حساب کاربری را دریافت می کند.
  4. Image titled Use Kanban Tool Step 4
    4
     برد کاری کانبان را با تیم خود به اشتراک بگذارید. بر روی گزینه "share" روی برد کانبان کلیک کرده و سپس فولدر یا نوت خود را نامگذاری کنید. آنگاه گزینه "Add new person" را کلیک و فرم مربوطه را کامل کنید. گزینه "full access" را به منظور دادن سطح دسترسی تغییر، انتقال و حذف کارها به کاربران جدید انتخاب کنید. این اشخاص اجازه دسترسی به برد کاری و فولدر و نوت را دارا هستند.
  5. Image titled Use Kanban Tool Step 5
    5
     یک کار ایجاد کنید. برای افزودن کار در ستون خاص ابتدا روی فضای خالی درون ستون دابل کلیک کرده و یا آیکن ""را انتخاب کنید. برای انجام سریعتر این کار، می توانید از کلید میانبر "N" روی صفحه کلید استفاده کنید. به یاد داشته باشید کارت خود را ذخیره کنید. توجه کنید که شما می توانید کارهای خود را از طریق فایل اکسل یا CSV وارد کرده یا از طریق ایمیل اضافه کنید.
     
  6. Image titled Use Kanban Tool Step 6
    6
     کارها را به اطراف خود انتقال دهید. هدف استفاده از برد کاری کانبان برای دیدن کارت پیشرفت از طریق مراحل مختلف پروژه است تا زمانی که به پایان برسد (انجام می شود). برای حرکت کارت در سراسر بورد شما می توانید از یک روش استاندارد کشیدن و رها کردن و یا یک منوی کارت کرکره ای استفاده کنید. فقط بر روی کارت راست کلیک و گزینه "انتقال" را انتخاب کنید.
  7. Image titled Use Kanban Tool Step 7
    7
     کارها را بایگانی کنید. ابزار کانبان این اجازه را می دهد که کارهای پایان یافته را بایگانی کنید. پس فضای اضافی روی بورد به هدر نمی رود و شما هر زمانی می توانید به آنها مراجعه کنید. برای بایگانی یک کار باید روی کارت کانبان کلیک راست کرده و از منوی کرکره ای استفاده کنید. (تنها گزینه موجود در ستون آخر مربوط به کارت کانبان). برای آرشیو کردن همه کارها در ستون آخر، بر روی هدر ستون "Done" کلیک کرده و گزینه "Archive all" را انتخاب کنید.
  8.  Image titled Use Kanban Tool Step 8
    8
    کارایی را تحلیل کنید. ابزار کانبان معیارها و تحلیل های پیشرفته ای را فراهم می کند از جمله : نمودار جریان تجمعی، نمودار چرخه و مدیریت زمانی، و نمودار تجزیه.