سبد (0)

جلوگیری از خطاهای شبکه

جلوگیری از خطاهای شبکه

 شبکه بخش حیاتی از موفقیت کسب و کارهای کوچک است. قسمت ارتباطات (Contacts ) منابع مهمی از اطلاعات، مشتریان بالقوه، وظایف بالقوه و پشتیبانی را دارا هستند. ما از طریق شبکه ها دانش لازم را بدست آورده، ایده ها و افکار خود را با یکدیگر تقسیم کرده و به هم کمک میکنیم تا از تجربیات گوناگون همدیگر استفاده کنیم. نت ورکینگ (شبکه بندی) کلید اصلی موفقیت در هر کار تجاری بوده و اجنتاب از مواردی که مانع اصلی این هدف است اهمیت بسیار زیادی دارد.

مراحل جلوگیری از خطاهای شبکه

  1. Image titled Avoid Networking Mistakes Step 1
    1
    رها نکنید. بخشی از تجربه حضوردر یک شبکه این واقعیت است که گاهی اوقات مردم از کمک به شما منصرف می شوند و حتی ممکن است شانس مجددی به شما بدهند و یا اینکه  زمانی برای شما نداشته باشند. به جای اینکه کار را رها کنید، مودبانه مقاومت کنید. جایی که در آن مخاطب شبکه نمی تواند به شما کمک کند، اگر کس دیگری را می شناسند بخواهید که معرفی کنند.
  2. Image titled Avoid Networking Mistakes Step 2
    2
    مراقب باشید شبکه ای ایجاد نکنید که رشد بیش از حد ی داشته باشد. اگر سعی می کنید همه چیز را یک مرتبه به همه افراد اختصاص بدهید، در نهایت دچار اشتباه می شوید. در راه اندازی شبکه ها بهتر است با توجه به نقطه نظرات کسانی که می دانید می توانید به آنها کمک کنید و کسانی که به احتمال زیاد بزرگترین کمک به شما هستند اقدام صورت گیرد.این بدان معنا نیست که افراد دیگر را نادیده بگیرید. اینکه چگونه بهترین زمان و منابع را اختصاص دهید به عنوان یک انتخاب مطرح می باشد. اگر شما در مسائل زندگی حرفه ای یا شخصی غرق شده اید، ادب حکم می کند به مخاطبین خود بفهمانید که بسیار مشغول و یا اینکه به طور موقت درگیر کار هستید اما به زودی به اندازه کافی زمان خواهید داشت و آماده می شوید که طبق معمول کار کنید. اگر مردم را مطلع نکنید، آنها ممکن است احساس خوبی نداشته باشند و به خود اجازه می دهند که از شما فاصله بگیرند.
  3. Image titled Avoid Networking Mistakes Step 3
    3
    نه گفتن را یاد بگیرید. اگر به این باور برسید که باید به در هر درخواستی پاسخ دهید پس پاسخ به درخواست های افراد برای شما به یک کسب  و کار تبدیل خواهد شد.سعی کنید دستور العملی برای عدم شکست و فرسودگی برای همه داشته باشید. یاد بگیرید چیزهایی که می دانید زمان کافی یا توانایی و منابع لازم برای انجام آن را ندارید، قاطعانه و مودبانه  رد کنید. نه گفتن به هیچ وجه پایان دنیا نیست  بلکه با این کار مرزهایی ایجاد می کنید که افراد یاد بگیرند با احترام برخورد کنند. در واقع مردم اغلب کسی را تحسین می کنند که وقتی مطلبی را بلد است می گوید می دانم و آنها زمانی به شما احترام می گذارند که بتوانید بر اساس دانسته های خود به آنها کمک کنید.  با این کار قابلیت اعتماد و اطمینان به  شما هم  بهتر خواهد بود.
  4. Image titled Avoid Networking Mistakes Step 4
    4
     بیش از حد از دیگران سوال نپرسید. عواقب زمانی که بتوانید از درخواست های کمک بیش از حد جلوگیری کنید عواقب نه گفتن متوجه شما نخواهد بود.مردم از  یک شبکه کار (networker ) نیازمند و درخواست کننده خسته می شوند و روش های شما را به عنوان مزاحمت و حتی بی ادبی خواهند دید. هنگامی که شما کمکی دریافت می کنید همیشه به سمت عقب برگردید و تا حدی که روابط  بصورت برابر و متقابل باقی می ماند مشاوره بدهید. به روابط مداوم بها دهید و به قضاوت خود اعتماد کنید و در نتیجه شما قادر به مقاومت در برابر خواسته ها در تمام لحظات می باشید.
  5. Image titled Avoid Networking Mistakes Step 5
    5

    بطور مستمر به جامعه مراجعه کنید
    .
     زمانی که احساس می کنید قادر به اشتراک گذاری تجربیات خود در کسب و کارتان هستید، به عنوان مربی به دیگران کمک کنید. سخنرانی هایی برگزاری و وقایع را ثبت و فرصت های شبکه شدن برای دیگران ایجاد کنید. با این کار راهی برای برگشت به جامعه کسب و کار فراهم می شود که شما را در ادامه راه کمک خواهد کرد.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه