سبد (0)

فایل PDF آموزش ترفندهای افزایش سرعت MATLAB

تعداد دانشجو :
3857 نفر
حجم فایل : 1.25 مگابایت
نوع آموزش : PDF فارسی
نحوه تحویل : فقط بصورت دانلودی
تعداد صفحه : 12
10,000 تومان
توضیحات کامل

MATLAB يك ابزار بسیارخوب برای پياده‌سازي و اجرای الگوريتم‌ها است که در بسیاری از رشته‌ها از جمله کامپیوتر، برق، عمران و ... کاربردهای گوناگونی دارد. برنامه‌نویسی با اين نرم‌افزار ساده بوده و امکانات غنی توابع کتابخانه‌ای آن،  برنامه‌نويس را فارغ از نوشتن بسیاری از توابعی که موردنیازش است، می‌کند.

 اگر چه سرعت MATLAB از C کمتر است اما علت کند بودن برنامه‌های نوشته شده در این زبان برنامه‌نویسی بیشتر بدلیل ناآشنایی افراد با مواردی است که در سرعت آن تاثیرگذارند. با ترفندهایی که در این PDF معرفی می‌شوند، می‌توان سرعت اجرای آن را به C بسیار نزدیک کرد. لازم به ذکر است که در این PDF فرض بر این است که خواننده تا حدی مفاهیم مقدماتی کار با این نرم‌افزار را می‌داند و در پی افزایش سرعت اجرای برنامه‌ی خود می‌باشد. این آموزش را که مختصر، کاربردی و مفید است، از دست ندهید!

تضمین کیفیت "فایل PDF آموزش ترفندهای افزایش سرعت MATLAB"

توجه: کیفیت این محصول توسط بیـــاموز تضمین شده است. در صورت عدم رضایت شما، ۷۰ ‌درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.

نظرات
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه