سبد (0)

چرا سئو کلاه سفید

دسته بندی های مختلفی برای سئو وجود دارد. ولی در کل سئو به دو دسته سئو کلاه سفید و اسپمر ها(سئو کلاه سیاه) تقسیم می شوند.

 

اسپمر ها،سئو کاران کلاه سیاه

این افراد کسانی هستند که با استفاده از مطالب  و لینک های نامرتبط سعی در افزایش بازدید وب سایتشان دارند.این افراد در  وب سایت ها، وبلاگ ها،انجمن ها و غیره برای شما کامنت های بد ارسال نمی کنند، تنها کاری که انجام می دهند لینک های خودشان را در اینترنت پخش می کنند و فقط به فکر منافع خودشان و بالا بردن بازدید وب سایت های خودشان است.

مسلما کاری که این افراد انجام می دهند مطلوب کسی نیست.امیدواریم که تیم اسپم گوگل دیر یا زود  روش هایی که توسط این افراد مورد استفاده قرار می گیرد را حذف کند.گوگل کافئین در این زمینه بسیار خوب کار می کند و با پنالتی کردن و  پایین اوردن رتبه وب سایت های که با این روش ها سعی در به دست اوردن بازدید بالا هستند با  اسپمر ها مقابله  کرده است.

 

سئوکلاه سفید چیست؟

این افراد  کسانی هستند که همه چیز را در مورد اخلاق و انسانیت می دانند! آنها  برای جلوگیری از اسپم شدن وب سایتشان توسط گوگل از انجام هر کاری که باعث کسب رتبه منفی برای وب سایتشان می شوند اجتناب می کنند. این افراد با تولید محتوای جدید و خوب سعی در بدست اوردن رضایت کاربران هستند و برای بدست اوردن رتبه و جایگاه خوب در بین موتور های جستجو به سختی کار می کنند.

 سئو کاران کلاه سفید، در وب سایت ها، وبلاگ ها، انجمن  ها و غیره  به صورت واقعی و با اطلاعات واقعی  پست و کامنت خود را قرار می دهند و از فریب افراد و استفاده از عنوان های  فیک پر هیز می کنند.

 

رسیدن به رتبه اول در  موتورهای جستجو کار سریع و یک شبه ای نیست. تنها با استفاده از سئو کلاه سیاه میتوان در مدت کوتاهی به این موضوع دست پیدا کرد که دیر یا زود گوگل متوجه  روش های نادرست سئو وب سایت شده و مجازات های زیادی برای آن وب سایت در نظر می گیرد.

پس بدانید که در صورتی که برای افزایش رتبه وب سایتتان از سئو کلاه سیاه استفاده می کنید در طولانی مدت جز ضرر برای  خود نتیجه ای نخواهید داشت به طور حتم   صاحبان وب سایت ها خواهان حضور همیشگی در فضای وب هستند و این حضور با  استفاده از سئو کلاه سفید میسر خواهد شد.

 

در پاسخ به این سوال که سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه، همانطور که بیان شد تنها راه برای  پیشبرد سایت، استفاده از سئو کلاه سفید است.

در اخر این نکته را به یاد داشته باشید که آینده ای برای یک اسپمر وجود ندارد.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه