3 راه جذب کاربر به وبلاگ

چاپ

وب همانند یک جنگل است، هر فردی که به وبلاگ شما نگاه می کند ممکن است توجه کافی  به وبلاگ  شما را نداشته باشد و یا ممکن است مطالب وبلاگ شما را به دقت دنبال کند و انها را به اشتراک بگذارد.بنابر این اولین مشکلی که در زمینه جذب کاربر به وبلاگ وجود دارد توجه است.

 

خوانندگان(اشاره می کنیم به خودمان)، زمان زیادی را صرف خواندن یک متن طولانی نمیکنیم. همه ما دوست داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیازمان را به دست اوریم. به عنوان یک نویسنده وبلاگ ممکن است زمان زیادی را برای نوشتن یک پست با کیفیت صرف کنیم اما باید در نظر داشته باشیم که وبلاگی در این زمینه موفق است که بتواند  مطالب را در سریعترین و کوتاهرین زمان ممکن به خواننده انتقال دهد.

قطعا می خواهیم تا بیشترین تاثیر را در این زمینه داشته باشیم. در اینجا سه روش برای جذب کاربر به وبلاگ ارائه می شود که با انجام دادن آنها و تمرین  می توانید کاربران بیشتری را به وبلاگتان جذب کنید:

 

تصور کنید که در بازار هستید و میخواهید کالایی را به فروش برسانید.وب نیز دقیقا همانند یک بازار پر از اجناس مختلف است.کاری که شما به عنوان یک فروشنده انجام می دهید این است که سعی می کنید تا افراد را متقاعد کنید تا کالایی را که تا به حال نام آن را نشنیده اند خریداری کنند.

نکته اصلی در این زمینه این است که مردم  به کالایی بیشتر توجه می کنند که قبلا نام آن را شنیده باشند.این دقیقا همان کاری است که شما بایستی انجام دهید.نام تجاری خود، ارم و  نماد خود را به دیگران معرفی کنید. هر چه بیشتر این نام در ذهن مردم جای بگیرد احتمال موفقیت شما بیشتر است.

 

محتوا پادشاه است. محتوا پادشاه است. محتوا پادشاه است. این  عبارت را تاجایی تکرار کنید که به یک اصل برای شما تبدیل شود. در ست است که تجاری سازی برند شما بسیار مهم است اما در گام بعد باید بدانید که کاربر بعد از اینکه به دلیل نام برند شما وارد وبلاگتان شد حال نوبت آن است که با محتوای مناسب و با کیفیتی رو به رو شود تا دلیلی برای بازگشت مجدد آن به وبلاگتان باشد.

به محتوا ارزش بدهید،باید با مخاطب ارتباط برقرار کنید. در نوشتن محتوا دقت کنید اگر به صورت محاوره ای صحبت می کنید در بین آن از جملات رسمی استفاده نکنید و برعکس.

 

حتما در دسترس باشید. در وبلاگ فرم تماس با ما را قرار دهید. یک اکانت فیس بوک و یا... را برای ارتباط مخاطب با خودتان در نظر بگیرید. به سوالات کاربران پاسخ دهید با آنها راتباط برقرار کنید. این امر نکته بسیار مهمی در افزایش مخاطبان شماست.