سبد (0)

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - اطلاعات تحت تکفلی

آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - ثبت اطلاعات تحت تکفلی

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، دارای امکان ثبت اطلاعات تحت تکفلی و مشخص نمودن وضعیت بیمه تکمیلی یا همان مبلغ بیمه تکمیلی به ازای تک تک آن ها می باشد. دقت فرمایید که به ازای هر فردی که تحت تکفل یک پرسنل می باشد، یک کد اختصاص داده می شود. این کد، از 6 رقم شماره پرسنلی به علاوه ی یک رقم شمارنده تشکیل شده است. یعنی اولین فرد تحت تکفل پرسنلی که دارای کد پرسنلی 88001 می باشد، دارای کد تحت تکفلی 1-88001 می باشد.

حال با این کد به راحتی می توان اطلاعات تحت تکفلی یک فرد را اصلاح کرد.

به علاوه می توان تاریخ اتمام تکفل را مشخص کرد. به این دلیل تاریخ اتمام تکفل را مشخص می کنیم که در فرایند بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی فرزندان پسر تا 18 سالگی (و یا بیشتر به شرط تحصیل و مجرد بودن) می توانند تحت بیمه والد باشند و دختران تا قبل از ازدواج.


آموزش سیستم حقوق و دستمزد بوستان - نحوه ثبت اطلاعات تحت تکفلی

اطلاعات تحت تکفلی دقیقا در همان مسیر اطلاعات شخصی پرسنل قرار دارد منتها با این تفاوت که پس از کلیک بر روی دکمه ی اطلاعات شخصی پرسنل یا منوی مربوطه در صفحه ی اصلی نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، ابتدا اطلاعات شخصی در یک سربرگ و سپس اطلاعات تحت تکفلی در سربرگ دیگر مشاهده می شود.

برای درج اطلاعات تحت تکفل در سیستم حقوق و دستمزد می بایست ابتدا اطلاعات تحت تکفل را روی قسمت بالای فرم نشاند. برای این کار کافی است از یکی از چهار روش زیر استفاده کنید:

  •  انتخاب یک پرسنل در لیست پرسنل سمت چپ فرم و سپس کلیک روی دکمه ی ویرایش در نوار ابزار بالای آن
  • انتخاب یک پرسنل در لیست پرسنل سمت چپ فرم و سپس دابل کلیک روی ردیف انتخابی
  • انتخاب یک پرسنل در لیست پرسنل سمت چپ فرم و سپس فشردن دکمه ی Enter روی ردیف انتخابی
  • وارد نمودن شماره پرسنلی پرسنل در فیلد مربوط به شماره پرسنلی

حالا کافی است اطلاعات تحت تکفلی را در کادر پایین وارد نمایید. توجه عدم رعایت درستی اطلاعات منجر به ایجاد پیغام خطا می شود، مثلا اطلاعات کد ملی باید صحیح باشد و تکراری نباشد، تاریخ های تکفل و تولد باید صحیح وارد شود.


آموزش سیستم حقوق و دستمزد بوستان - نحوه ویرایش اطلاعات تحت تکفلی

برای ویرایش اطلاعات تحت تکفل علاوه بر این که اطلاعات پرسنل در کادر مربوطه نشانده شود، باید اطلاعات فرد تحت تکفل هم در قسمت پایین فرم درج شود، برای این کار کافی است شمارنده تحت تکفلی را در قسمت تحت تکفل وارد شود. این شمارنده عددی است از 1 تا 9.

پس از اینکه اطلاعات در فرم نشانده شد، متن دکمه به ویرایش تغییر پیدا می کند و شما قادر هستید تا به راحتی اطلاعات را ویرایش کنید.


آموزش سیستم حقوق و دستمزد بوستان - نحوه حذف اطلاعات تحت تکفلی

این امکان به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز فراهم می گردد.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه