سبد (0)

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - ثبت تحصیلات

نرم افزار حقوق و دستمزد- ثبت تحصیلات

برای اینکه اطلاعات مربوط به تحصیلات در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان قابل ثبت باشد، می بایست ابتدا اطلاعات استخدامی این پرسنل ثبت شده باشد.

از منوی اطلاعات پایه، اطلاعات استخدامی را انتخاب نمایید. در کادر سمت راست ابتدا شماره پرسنلی را در کادر اطلاعات استخدامی وارد نمایید.

سپس در سربرگ های سمت چپ، سربرگ سوابق تحصیلی مربوط به پرسنل را می توانید در سیستم حقوق و دستمزد درج نمایید.

Note

توجه فرمایید که آخرین مدرک تحصیلی در قراردادهای مربوط به پرسنل لحاظ می گردد. قراردادهای مربوط به پرسنل از سربرگ قراردادهای پرسنل در اطلاعات استخدامی قابل دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرارداد پرسنل راهنمای قراردادهای پرسنل در نرم افزار حقوق و دستمزد مراجعه فرمایید.


نرم افزار حقوق و دستمزد- ویرایش سوابق تحصیلی

برای ویرایش سوابق تحصیلی یکی از سوابق تحصیلی پرسنل را انتخاب نمایید و روی آن دابل کلیک کنید، دکمه ی مربوط به سوابق تحصیلی به طور خودکار به ویرایش تبدیل می شود. حال می توانید آن را ویرایش کنید و دکمه ویرایش را کلیک کنید.


نرم افزار حقوق و دستمزد- حذف سوابق تحصیلی

برای حذف سوابق تحصیلی در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان کافی است از لیست یکی از سوابق تحصیلی را انتخاب نمایید و سپس دکمه ی حذف را کلیک کنید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه