سبد (0)

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - عملیات ویژه

آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - عملیات ویژه

قفل و بازگشایی لیست کارکرد

برای اطمینان از اینکه بعد از ثبت و چاپ پرفراژ و سایر عملیات یک ماه و همچنین بعد از اینکه به یک ماه دیگر مراجعه کردیم، دیگر اطلاعات ماه قبل دستخوش تغییرات قرار نگیرند می توانیم لیست کارکرد را قفل کنیم.

برای این منظور کافی است از منوی عملیات ویژه، گزینه قفل و بازگشایی لیست کارکرد را انتخاب کنیم. فرم قفل باز می شود.

فیلد مربوط به سال و ماه را در این فرم مشاهده می کنید که پیش فرض مقادیر آن ماه جاری می باشد. بعد از تغییر ماه و سال می بایست رمز مربوط به قفل یا بازگشایی لیست کارکرد را وارد نمایید. این رمز هنگام خرید نرم افزار به شما تحویل داده می شود.

پس از کلیک روی دکمه ی قفل، اگر رمز صحیح باشد، دیگر به هیچ وجه نمی توان در کارکرد ماه قفل شده حقوق و دستمزد بوستان، تغییری ایجاد کرد مگر آنکه لیست بازگشایی شود.


حذف و بازیابی پرسنل ترک کار در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان

فرض کنید یک پرسنل از شرکت ترک کار می کند، از این به بعد لزومی ندارد این پرسنل در لیست کارکرد نمایش داده شود. برای اینکه این پرسنل در لیست پرسنل باقی نماند، کافی است پرسنل را به لیست پرسنل های ترک کار اضافه کنید و آن را از لیست پرسنل های فعال خارج کنید.

برای این کار از منوی عملیات ویژه  گزینه حذف و بازیابی پرسنل اخراجی یا ترک کار را انتخاب کنید.


در فرمی که ملاحظه می فرمایید دو پنل موجود می باشد، پرسنل فعال در سمت راست نمایش داده می شوند و پرسنل ترک کار در سمت چپ. در صورتی که روی یک پرسنل سمت راست یا فعال کلیک کنید رنگ پس زمینه آن قرمز می شود. شما می توانید پس از کلیک بر روی دکمه ی حذف پرسنل انتخابی، این پرسنل (یا پرسنل ها) را از لیست پرسنل کنار بگذارید.

همچنین می توانید پرسنل را به لیست کارکرد بازگردانید، برای این کار کافی است روی ردیف پرسنل ترک کار در سمت چپ کلیک کنید تا رنگ پرسنل به رنگ سبز درآید. بعد از کلیک بر روی دکمه بازیابی پرسنل ترک کار، پرسنل انتخابی به لیست کارکرد اضافه می شود.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه