چاپ

پارسی فریم ورک، پنل مدیریت حرفه ای

پارسی فریم ورک، پنل مدیریت حرفه ای برای برنامه نویسان وب

برنامه نویس و طراح وبسایت هستید؟ در صورتی که پاسخ شما مثبت است، چند دقیقه از زمان با ارزش خود را به ما دهید!

دغدغه اصلی برنامه نویسان وب برای راه اندازی وب سایت های مشتریان خود، پیاده سازی یک پنل مدیریت حرفه ای و انعطاف پذیر با سطوح دسترسی متعدد برای کاربران و مدیران سایت است که حقیقتا زمان و هزینه زیادی را از برنامه نویس طلب می کند، پارسی فریم ورک راه حلی کارآمد و حرفه ای برای برطرف کردن این مشکل خواهد بود؛ با ما همراه باشید.

یکی از راه‌های کسب یا افزایش درآمد در دنیای تجارت امروز، طراحی ، راه اندازی و پشتیبانی یک وب‌سایت حرفه‌ای و استاندارد همراه با رعایت آخرین متدهای کدنویسی سئو و بهینه برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل، بینگ و یاهو است. طراحی یک وب‌سایت پروسه‌های زیادی در بر خواهد داشت تا به بهترین نحو آماده و راه اندازی شود. طراحی ظاهری زیبا، کدنویسی بهینه و استاندارد، ریسپانسیو بودن و سازگاری با تمام دیوایس‌ها، رعایت سئو برای جذب کاربران بیشتر، سرعت بارگذاری و مهمتر از همه پیاده سازی یک پنل مدیریت قوی برای مدیران و کاربران را می توان از خواسته های معقول مشتریان امروزی دانست.

اغلب برنامه نویسان تازه کار و حتی حرفه ای برای به سرانجام رساندن چنین پروژه هایی صفحات اینترنت را زیر و رو می کنند! جستجو در میان انبوهی از سایت ها، ثبت نام در فروم های برنامه نویسی، ارسال سوالات و پاسخ های متعدد، ساعت ها و شاید هم روزها وقت شما را تلف می کند، همچنین از دست دادن زمان و نزدیک شدن به موعد تحویل پروژه (ددلاین) همه و همه دست به دست هم می دهند تا آنها آن رغبت و علاقه همیشگی را برای ادامه شغل خود نداشته باشند.

امروزه هر برنامه نویسی که از بازار پر رونق وب با خبر باشد، تمام مشکلات یاد شده را به جان خریده و با تمام توان سعی در رسیدن به اهداف خود می کند. چرا که پیشرفت خود را ورود به این بازار مجازی گسترده و بی انتها می داند. رشد روز افزون وب و کسب و کارهای اینترنتی بر کسی پوشیده نیست لذا موفق ترین افراد در این میدان قطعا برنامه نویسانی هستند که در رسیدن به اهداف خود مصمم تر و استوارتر قدم برمی دارند.

تیم برنامه نویس حرفه ای ، متشکل از افراد باتجربه در طراحی وب سایت و نرم افزار ، توان خود را این بار در پیاده سازی یک چارچوپ قوی برای پیاده سازی سریع یک پنل مدیریت با امکانات پیشرفته و قابلیت انعطاف بالا قرار داده است . این چارچوب "پارسی فریمورک" (PARSI Framework) نام دارد!

پارسی فریمورک یکی از راه حل های جامع و کارآمد برای برطرف کردن مشکلات ذکر شده در ادامه نیز هست ؛ اجازه دهید به چند مورد مهمتر اشاره کنیم:

آموزش درصد کمی از نیاز را مرتفع می کند و شخص را صددرصد مهیای انجام پروژه نمی کند. می توان گفت همیشه آمادگی شروع کارها تنها حول آموزش نمی چرخد! در کنار آموزش، تجربه شخصی، چارچوب و بستر اولیه شروع کار(پروژه) مهم است. پارسی فریم ورک ، چارچوب اولیه را برای شروع پروژه های تحت وب بهمراه یک پنل مدیریت برای کاربران و مدیران سایت فراهم کرده و برنامه نویس را آماده مواجهه با پروژه های تجاری و بزرگتر می کند.

ایجاد و مدیریت دسترسی کاربران سایت بر روی ماژول ها و بخش های مختلف سایت با پنل مدیریت قدرتمند کدنویسی طاقت فرسا و تحلیل مساله زیادی را طلب می کند. پارسی فریم ورک در کمترین زمان این پنل مدیریت دسترسی را در اختیار شما قرار می دهد.

به راستی ترکیب مباحث پایه از قبیل Html، CSS، jQuery و زبان های برنامه نویسی (از قبیل C#،PHP) و بانک های اطلاعاتی در پروژه های تجاری برای افراد تازه کار دشوار است. پارسی فریم ورک با ایجاد مبنای اولیه این بار سنگین را از دوش برنامه نویسان برداشته و آن ها می توانند سریعتر و چه بسا بهتر پروژه را به سرانجام رسانند.

حال اجازه دهید با برخی از مزایا و ویژگی های پارسی فریمورک آشنا شویم:

بیش از این وقت خود را صرف یادگیری مباحث پیچیده و تحلیل چندین و چند باره پروژه های مختلف تان نکنید! پارسی فریمورک را شفارش دهید و بی نهایت سایت با پنل مدیریت قوی ایجاد کنید.

هم اکنون با نازلترین قیمت سفارش دهید.

کانال تلگرام @parsifw

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پارسی فریمورک به سایت www.parsifw.ir مراجعه فرمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیاموز هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.