سبد (0)

وب سایت همیار زبان؛ آمیخته ای از تخصص و تعهد

آموزش زبان انگلیسی به شیوه همیارزبان

 آموزش زبان انگلیسی

تا حالا سراغ وبلاگ های آموزش زبان انگلیسی رفته اید؟ آیا از دیدن مطالب تکرار و خسته کننده به ستوه آمده اید؟ بعضی وقتها احساس می کنید همه چیز بدجوری شبیه هم است؟ اصلا آیا هیچ وقت برایتان پیش آمده که جستجوی یک موضوع یا مطلب خاص در مورد آموزش زبان انگلیسی مثل جستجوی سوزن در انبار کاه باشد؟

آماده باشید تا امروز یکی از بهترین وب سایت های تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان های مطرح جهان را به شما معرفی کنیم.

همیارزبان یک استثنا در بین وب سایت های آموزش زبان به شمار می رود.

ما ادعا نمی کنیم. فقط کافیست سری به وب سایت ما بزنید.

یادگیری همیشه و هر جا

نه این که فکر کنید شما می توانید یک شبه راه صد سال را طی کنید. همیار زبان اصلا این پیشنهاد را منطقی نمی داند. در واقع فرایند یادگیری لحظه ای اتفاق نمی افتد. ما معتقدیم برای پرواز باید به فنون آن مسلط باشیم.  

بال و پرتان کجاست؟

همینجا. توی سایت ما. به خاطر داشته باشید یادگیری زبان انگلیسی برای ما که با زبان دیگری صحبت می کنیم گاهی وقتها طوری رنگ عوض می کند که تبدیل می شود به یادگیری زبان با اعمال شاقه...ولی در همیار زبان همه چیز رنگ لطافت دارد. چرا که متناسب با نیاز شما طراحی و ایجاد شده است.

می دانید چرا؟

دلیلش این است که اغلب بلد نیستیم قدم های محکمی برداریم.

خیالتان راحت

یادگیری زبان اصلا ربطی به استعداد شما ندارد. بنابراین در پی توجیه کردن آن نباشید. کمی تا قسمتی پشتکار و اراده می خواهد.

هدف همیار زبان

همیار زبان با ارائه بهترین مقالات و مطالب در خصوص یادگیری زبان های خارجی از جمله زبان انگلیسی و آموزش زبان آلمانی  در تلاش است تا بستر مناسبی را به منظور آشنایی شما با زبان های مختلف فراهم کند. در واقع شما پس از ثبت نام در سایت همیار زبان به راحتی می توانید به خانواده بزرگ و دانش محور ما بپیوندید.

آموزش زبان انگلیسی

اراده کنید تا همیار زبان همراهتان شود.

یادتان هست قصه هایی را که آدمهای خوشبخت چراغ جادو و غول بی شاخ و دمش را پیدا می کردند و از بس هول داشتند حق تقدم آرزوها و اهداف بلند مدتشان را فراموش می کردند. مثلا دو چیز را با هم می خواستند. غول هم تند و تند آرزوهایشان را برآورده می کرد تا بلکه خودش از دست این آدمهای رویاپرداز خلاص شود.

فرق ما و آن غول افسانه ای و مهربان

 ما می توانیم اهداف و رویاهایتان را در هر مرحله با بهره گیری از تیم تخصصی و مجربی از  اساتید برجسته زبان انگلیسی و سایر زبان های دنیا با روش های علمی و کاملا متناسب با استانداردهای آموزشی جهان محقق سازیم. در واقع همیار زبان برهمین مبنا ایجاد شده است.

گام نخست را بردارید ؛ ثبت نام کنید

برای ثبت نام در سایت همیار زبان لازم نیست متقبل هزینه شوید. در واقع شما می توانید در این بخش اکانت خودتان را داشته باشید. البته می توانید با عضویت  ویژه از قبیل عضویت برنزی، نقره ای یا طلایی با مبالغ بسیار مناسب از یک تا شش ماه از مطالب تخصصی و دوره های این وب سایت بهره مند شوید.

مقالات و مطالب آموزشی را رایگان دریافت کنید

در بخش وبلاگ و مطالب سایت  همیارزبان می توانید به مقالات و مطالب مرتبط با حوزه آموزش زبان های خارجی دسترسی داشته باشید. هر چند ما قصد نداریم تا وب سایت همیار زبان را با سایر وب سایت های آموزش زبان  مقایسه کنیم ولی باید اذعان کنیم که مطالب این بخش بسیار متنوع بوده و به هیچ وجه تکراری نمی باشد.

درست مثل حرف زدن با زبان مادری

روش های مکالمه و آموزش های مختلف در این زمینه از صفر تا صد در همیار زبان تحت نظر اساتید مجرب و کارآزموده و با بهره گیری از جدیدترین متد و منابع روز انجام می گیرد. ما معتقدیم فقط حرف زدن و مکالمه نمی تواند به تنهایی این روند را تکمیل کند. در واقع زبان آموز از این طریق بار دیگر و با زبانی دیگر متولد می شود. 

فقط صحبت کردن کافی نیست

برای این که به فنون و جزئیات یادگیری یک زبان پی ببرید و بتوانید با تسلط و اشراف بیشتری از این طریق ارتباط برقرار کنید فقط مکالمه کافی نیست. شما باید قواعد گرامری و دستوری آن زبان را هم یاد بگیرید. در زمینه قواعد دستوری زبان انگلیسی و سایر زبان ها از قبل زبان روسی، آموزش زبان هلندی و ... همیار زبان یک مرجع مناسب و پیشتاز به شمار می آید.

آموزش زبان انگلیسی

با همیار زبان شکوفا شوید

دنبال مرجع مناسبی برای آزمون آیلتس هستید؟ اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و می خواهید کسب و کارتان را رونق بدهید و به اصطلاح گل کنید. اگر می خواهید در بهترین دانشگاه های اروپا و آمریکا ادامه تحصیل دهید قطعا باید آزمون آیلتس را با موفقیت پشت سر بگذارید. 

چرا آیلتس؟

 آیلتس یک آزمون تخصصی و معتبر جهانی است که در سطح کشور مراکز و موسسات آموزشی متعددی در این زمینه دوره ها و آزمون های مرتبط را برگزار می کنند. همیار زبان نیز به صورت تخصصی دوره های مرتبط با این آزمون را برگزار نموده و کاربران نتایج درخشانی را پس از طی این دوره ها کسب نموده اند. ما همیار شما هستیم شما فقط اعتماد کنید.

تا مقصد با شما هستیم

هدف گذاری اصولی و دسترسی به منابع و اطلاعات  مناسب در زمینه آموزش زبان های مختلف از جمله مزیت های این وب سایت می باشد. 

سایر خدمات

آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم، سریال و یا روش های دیگری از قبیل آموزش زبان انگلیسی در منزل از سایر خدمات این وب سایت می باشد

www.hamyarzaban.com

همیارزبان  می خواهد بماند

                            پس تا مقصد با شما هستیم.

 آموزش زبان انگلیسی

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه