سبد (0)

آموزش رایگان فتوشاپ

آموزش رایگان فتوشاپ در حوزه های مختلف

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند می باشد که سبب تسهیل و افزایش بهره وری در استفاده گردیده است و طراحان گرافیک، ناشران کتاب ها، عکاسان، شرکت های تبلیغاتی، چاپخانه ها، طراحان وب سایت و … همه به نوعی می توانند به راحتی در تعامل با آموزش کامل فتوشاپ ، تصاویر بسیار زیبا و خارق العاده ای را توسط این نرم افزار ایجاد نماید.

آموزش فتوشاپ در گرافیستار را با دقت و طبق نیاز شما همراهان عزیز آماده کردیم تا امکان آموزش صفر تا صد فتوشاپ را از سطح صفر تا استادی photoshop در کمترین زمان ممکن بدست بیارید و بتوانید به صورت حرفه ای با آن کار کنید.

 چرا باید از آموزش جامع فتوشاپ استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم آموزش پروژه محور فتوشاپ یکی از نرم افزارهای ویرایش تصاویر raster است اما می توانیم از آن برای سایر مقاصد همچون طراحی لوگو برای کسب وکارمان هم استفاده کنیم.  شما می توانید به کمک قابلیت تایم لاینی که در این نرم افزار گنجانده شده است گرافیک های موشن ایجاد کنید. زمانی که کار با این برنامه را آغاز می کنید متوجه خواهید شد که  آموزش فتوشاپ 2020 یک نرم افزار چند کاره است و به شیوه های مختلف در طراحی و ویرایش کمک تان می کند.

خوب حالا که متوجه شدیم چرا باید از این نرم افزار استفاده کنیم بیایید نگاهی سریع به ابزارهای فتوشاپ بیندازیم و ببینیم چگونه می توانیم آن را بهتر درک کنیم

چشم انداز کلی درآمد زایی با آموزش صفر تا صد فتوشاپ

خبر خوب اینکه شما بعد از بهترین پکیج آموزش فتوشاپ حرفه ای این دوره میتونین صفر تا صد یک کار رو به عهده بگیرید.
میتونین به عنوان یه طراح گرافیکی کار کنین و کارت ویزیت، پوستر، بروشور، مجله، بنر، لوگو، آیکون و … طراحی کنید. میتونید طراحی قالب سایت انجام بدید که خیلی پر درآمد و هیجان انگیزه. یکی از درآمد های خوبی هم که این روزا میشه با آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته به دست آورد، روتوش و ویرایش عکس هاست که هم میتونید در آتلیه ها کار کنید و هم به صورت آزاد که تو هر دو روش میتونید درآمد های خیلی خوبی داشته باشید.

به صورت فریلنسر هم میتونید کار کنید و اگر خواستین خیلی حرفه ای باشین علاوه بر تسلط درآموزش پروژه محور فتوشاپ مهارت دیگه ای هم نیاز دارید مثل طراحی لوگو که این مهارت جذاب رو میتونین توی دوره های ایلاستریتور ما به خوبی یاد بگیرید.

درآمد فتوشاپ چقدر است؟

اگر یخواهی مستقیما از فتوشاپ درآمدزایی کنی و پروژه بگیرید فرصت های بسیاری برای تو وجود دارد. به طور مثال دستمزد یک پروژه طراحی بیلبورد تبلیغاتی از یک میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی از مواقع حتی به بالای ده میلیون تومان هم می‌رسد یا دستمزد طراحی جلد کتاب از ۵۰۰ هزار تومان برای سطرح های ساده آغاز و حتی به ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. تنوع بسیار بالای حوزه های فتوشاپ که در ابتدای همین صفحه درباره آن صحبت کردیم باعث شده است متخصصین فتوشاپ هرگز بیکار نباشند و درآمد های بالا کسب کنند، زیرا هر طراح در ماه چندین پروژه می‌گیرد و فقط کافی است اعداد هر دستمزد را در تعداد پروژه های ماهیانه ضرب کنی، خواهی دید که متخصصین واقعی فتوشاپ همانطور که گفتیم همگی بالای ۵ میلیون تومان درآمد دارند.

آشنایی با محیط برنامه ایلوستریتور

برای شروع برنامه و کار با این نرم افزار به عنوان آموزش مقدماتی ایلوستریتور، به شناخت محیط نرم افزار و شروع یک پروژه جدید در چند مرحله می پردازیم .

آشنایی با ابزارهای پرکاربرد

از ابزارهای پرکاربرد در نرم افزار ایلوستریتور، ابزار های ترسیمی و اصلاح شکل می باشند.

ابزار های ترسیمی که نحوه استفاده آنها در آموزش ایلوستریتور می آموزیم، در ایلوستریتور شامل ابزارهای مستطیل، مستطیل دور گرد، بیضی، ستاره و چندضلعی جهت طراحی محیط، ابزارهای رنگ آمیزی خطوط و اشکال مختلف، ابزار نورپردازی و کنتراست نور، ابزار ماسک که جهت پوشش تصاویر استفاده می شود، انواع خطوط صاف، کمان، منحنی و مارپیچ و در نهایت مهمترین ابزار ترسیمی، مداد یا Pen می باشد که برای طراحی و ترسیم خطوط منحصر و خاص استفاده می شود.

ابزار مداد به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده طراحان، بهترین کاراکترها و محیط های گرافیکی زیبا را ایجاد کرده است که برای استفاده بهتر نیاز به تمرین مداوم فیلم آموزش ایلوستریتور دارد.

یکی دیگر از ابزارهای ترسیمی در محیط ایلوستریتور، ابزار تایپ می باشد که برخی از طراحان با استفاده بیش از 100 فونت خاص، تایپوگرافی های متنوعی را ایجاد کرده اند.

دومین گروه ابزارهای پرکاربرد، ابزارهای اصلاحی می باشد که شما چگونگی استفاده از آن ها را در آموزش جامع ایلوستریتور یاد می گیرید. یکی از ابزارهای پرکاربرد اصلاحی، ابزار جابه جایی و انتخاب می بشد که شما در آن می توانید اشکال را به صورت دورانی، قرینه و اریب درآورده و گاهی آن را بزرگ یا کوچک نمایید.

یکی دیگر از ابزارهای منحصر بفرد ایلوستریتور، چوب جادویی و Lasso می باشد که پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال آموزش ایلوستریتور 2020 هستید، حتما این ابزار را به خوبی یاد بگیرید.

ابزار چوب جادویی به عنوان روشی هوشمند برای انتخاب تشابهات در یک فایل می باشد. وقتی ما روی این ابزار دوبار کلیک کنیم، به صورت هوشمند بر اساس تشابه رنگی، تشابه شکلی، تشابه خطوط یا شفافیت بعضی از اجزاء مشخص می شود. که بر این اساس می توانید اصلاحات مناسب و بهتری نسبت به دیگر ابزار انجام دهید.  

از دیگر ابزار اصلاحی می توان به پاک کن، قیچی و چاقو نام برد و در حالی که استفاده از این ابزارهای کاربردی آسان می باشد اما بهتر است به صورت تخصصی با پکیج آموزش ایلوستریتور آن را فرا بگیرید.

https://graphi-star.com/landing/tutorial-illustrator-full-pack/

دیگر ابزار مهم و خروجی ایلوستریتور

پس از شناخت ابزارهای پرکاربرد آموزش رایگان illustrator ، ما دو ابزار دیگر این نرم افزار را که در حالی شاید بتوان پرکاربرد ندانست اما مهم فرض کرد را برای شما معرفی می کنیم.

ابزار سطل رنگ که برای رنگ دهی نقاط مشخص شده استفاده کرده و بیشتر توسط طراحان برای تولید اینفوگرافی ها، موشن گرافی و فایل های چاپی جهت پس زمینه استفاده می گردد.

ابزار دیگر حالت سه بعدی کردن تصویر می باشد که در آموزش کامل ایلوستریتور به صورت تخصصی می توانید آن را فرا گرفته و کار کنید.

خروجی گرفتن که در حالت معمول در ایلوستریتور فرمت Ai می باشد اما اگر شما قصد خروجی گرفتن در فرمت های دیگر مانند PDF, SVG, PNG, GIF و JPG باشید می توانید به صورت تخصصی در آموزش صفر تا صد ایلوستریتور آن را فرا بگیرید.

چجوری از ایلوستریتور پول در بیاریم؟

راه‌های زیادی برای پول در آوردن برای یک متخصص ایلوستریتور وجود داره که من فقط به چند تاش می‌پردازم، راه اول اینه که شما می‌تونید خیلی محترمانه عضو یک شرکت بشید و براشون کار کنید. دقت کنید چون توی این رشته نیروی ماهر کم هست، الان فرصت خوبی برای یادگیری این برنامه می‌باشه و به راحتی می‌تونید به استخدام شرکت‌های بزرگ تجاری ایران در بیاید.
راه دیگر به صورت پروژه محور می‌باشه که می‌تونید به صورت دورکاری کار کنید و درآمد داشته باشید. یک نکته هم بگم بین خودمون باشه، همون دورکاری درآمد داشته باشید بهتره چون شمایی که درآمد میلیونی از این شغل داری باید میلیونی مالیات بدی با روش دورکاری دیگه خبری از مالیات دادن هم نیست
راه سوم ممکنه درآمد خوبی داشته باشید ولی یکم طول میکشه اما یک شبه شما را مثل علاالدین پول دار میکنه. اول از همه شما هر طرحی که دوست داری بساز و بعدش به نمایش بزار هرکی خوشش اومد و بالاترین قیمت را داد لایسنس اون طرح بهش میفروشید.

راه های ارتباطی با ما

www.Graphi-star.com

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

09370192483

قزوین - آبگرم - خیابان شهرداری - ساختمان گرافیستار

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه