چاپ

اهمیت یادگیری طراحی سایت

اهمیت یادگیری طراحی سایت

در حال حاضر بسیاری از شرکت های نرم افزاری برای طراحی رابط کاربری نیاز به طراح وب دارند. چرا که همه کسب و کارهای اینترنتی برای معرفی کالا و خدمات خود نیازمند یک وب سایت هستند و مسلما هر وب سایت دارای یک رابط کاربری است. بنابراین با یادگیری طراحی سایت می توانید با شرکت های زیادی همکاری کنید. همچنین آن دسته از افرادی که آشنایی با برنامه نویسی ندارند، برای شروع طراحی سایت بهترین گزینه است. زیرا دوره طراحی سایت پیش نیاز خاصی ندارد و علاقمندان خیلی راحت می توانند با این دوره شروع به یادگیری نمایند.

با یادگیری طراحی وب سایت امکان دریافت پروژه فریلنسری برای شما فراهم می شود و خب این یک امکان خوب برای افرادی است که در شهرهایی زندگی می کنند که نسبت به تهران امکانات کمتری دارند و از این طریق می توانند به کسب درآمد بپردازند.

مشاهده سرفصل آموزش طراحی سایت

اهمیت یادگیری سی شارپ

اهمیت یادگیری سی شارپ

بدون شک یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی حال حاضر دنیا سی شارپ نام دارد و بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته این زبان جزو 5 زبان برنامه نویسی برتر در دنیا می باشد، که همچنین بازار کار بسیار خوبی در ایران دارد. از زبان برنامه نویسی C# می توان برای ساخت برنامه های تحت ویندوز (دسکتاپ)، برنامه های تحت وب،Web service  ها، برنامه های موبایل و بازی ها استفاده کرد.

برای توسعه برنامه های ویندوز از طریق زبان سی شارپ می توان از پلتفرم های WinForms، WPF  و UWP استفاده کرد. حتی با استفاده از زبان سی شارپ و پلتفرم هایی مانند Xamarin و UWP می ‌توان برای اندروید،  iOS و ویندوزفون‌ ها برنامه ایجاد کرد. همچنین فریمورک های ASP.NET MVC  و ASP.NET Core دو تکنولوژی برای طراحی و ایجاد برنامه های تحت وب مدرن هستند که امروزه در دنیای برنامه نویسی بسیار پرکاربرد و پر آوازه می باشند. بنابراین اگر تسلط خوبی به زبان برنامه نویسی سی شارپ داشته باشید، شما آمادگی کافی برای شروع یادگیری فریمورک قدرتمند ASP.NET Core را نیز خواهید داشت.

مشاهده سرفصل آموزش سی شارپ

اهمیت یادگیری جاوا اسکریپت

اهمیت یادگیری جاوااسکریپت

امروزه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (Javascript) یکی از محبوبترین و همچنین پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی موجود است که کاربران تمایل بسیار زیادی به استفاده و توسعه آن پیدا کرده اند. در گذشته این زبان فقط در بخش Front-End خلاصه می شد اما در عصر جدید با توجه توسعه سیستم هایی مانند NodeJs، جاوا اسکریپت هم در Front-End و هم در Back-End حرف های زیادی برای گفتن دارد. بطوری که شرکت های بزرگی مانند Netflix, Uber و NASA به جاوا اسکریپت مهاجرت کرده و سرویس های خود را با این زبان برنامه نویسی قدرتمند بازنویسی کرده اند. بنابراین کسی که فقط جاوا اسکریپت را یاد بگیرد، قادر خواهد بود تا هم در زمینه Front-End و هم در زمنیه Back-End فعالیت کند. 

در حال حاضر یادگیری جاوا اسکریپت برای تمامی برنامه نویسان یک امر ضروری محسوب می شود زیرا این زبان در همه ابعاد توسعه نرم افزار از برنامه نویسی وب گرفته تا توسعه API و Micro-Service ها نفوذ کرده و فریم ورک های قدرتمندی هم در بخش Front-End و هم در بخش Back-End برای آن نوشته شده است.

مشاهده سرفصل آموزش جاوا اسکریپت