سبد (0)

آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ

تعداد دانشجو :
5163 نفر
حجم فایل : 132 مگابایت
مدت زمان : 01:27:00
شماره درس : پکیج کامل
نوع آموزش : تصویری و کاملاً فارسی
30,000 تومان
توضیحات کامل

در این بخش از فیلم  آموزش طراحی پنج نوع لوگوی مختلف به صورت کاملا عملی ، با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار فتوشاپ و با در نطر گرفتن اصول صحیح طراحی لوگو توسط استاد ارایه می شود .

ضمیمه : مجموعه بی نطیر آرم و لوگوهای فارسی

  • این بخش شامل نزدیک بر 2500 آرم  و لوگو های سازمان ها، شرکت ها و محصولات ایرانی است که با حروف الفبای انگلیسی دسته بندی شده که ما این مجموعه رو برای شما تفکیک کردیم و هر حرف را بصورت جداگانه برای شما قرار دادیم که شما هر حرف که دوست داشتید دانلود و از آن استفاده کنید. امیدواریم که مجموعه فوق رضایت شما را جلب کند .

نکات :

1.لوگوها با فرمت WMF هستند که شما میتوانید از نرم افزارهای Adobe Illustrator و  Corel برای باز کردن این فایل ها استفاده کنید.

2.لوگو ها ارائه شده قابل تغییر و ویرایش هستند و شما میتوانید با کمی تغییر و تحول در آن لوگوهای زیبا و جذابی را طراحی کنید.

تضمین کیفیت "آموزش طراحی لوگو در فتوشاپ"

توجه: کیفیت این محصول توسط بیـــاموز تضمین شده است. در صورت عدم رضایت شما، ۷۰ ‌درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.

نظرات
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه