سبد (0)

پروژه کتابخانه در سی شارپ

تعداد دانشجو :
5752 نفر
حجم فایل : 200 مگابایت
مدت زمان : 00:32:00
نوع آموزش : تصویری و کاملاً فارسی
20,000 تومان
توضیحات کامل

فیلم آموزش کتابخانه در سی شارپ به صورت پروژه ومحور

در این فیلم آموزشی ساختن یک پرژه کتابخانه توسط زبان سی شارپ، Ado.Net و دیتابیس Sql 2008 را از ابتدا تا انتها بصورت گام به گام و عملی یاد میگیریم. قسمت های مختلف کتابخانه ازجمله دسته بندی، ثبت کتاب، ثبت مجله و فایل های چند رسانه ای، جستجو در کتاب های موجود، امانت دادن به کاربران، لیست امانات و بازگردانی امانت و... را در قالب معماری سه لایه و به صورت استاندارد پیاده سازی خواهیم کرد.

همچنین چند نمونه گزارش گیری توسط Crystal Report را در سی شارپ انجام میدهیم. و نیز توسط کامپوننت Iris Skin تم برنامه را تغییر داده و آن را زیبا سازی میکنیم.

یکی دیگر از مواردی که در این پروژه آن را می آموزیم. کار با Persian DateTime Picker و تاریخ شمسی و نحوه ذخیره و خواندن از دیتابیس می باشد که آن را به طور کامل یاد خواهید گرفت. و می توانید از این به بعد در پروژه های خود از آن استفاده کنید.

تضمین کیفیت "پروژه کتابخانه در سی شارپ"

توجه: کیفیت این محصول توسط بیـــاموز تضمین شده است. در صورت عدم رضایت شما، ۷۰ ‌درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.

نظرات
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه