سبد (0)

پروژه فروش فایل در PHP

در این آموزش قصد داریم تا حرفه ای ترین و محبوب ترین فریم ورک PHP به نام Laravel را به صورت پروژه محور و تحت یک فروشگاه فروش فایل خدمت شما کاربران محترم، آموزش دهیم.

شاید در ذهن تان این سوال ایجاد شود که فریم ورک چیست ...!؟

مجموعه ای از کد ها و کلاس ها و توابع آماده که در قالب یک پروژه در اختیار برنامه نویس قرار می گیرد و برنامه نویس می تواند از تمام موارد مندرج در این پروژه در پروژه اصلی خود استفاده کند. برای مثال ما برای ساخت فرم عضویت و ورود بدون فریم ورک باید اقدام به کدنویسی طولانی نماییم و رابط های دیتابیس و جداول و ... را ایجاد کنیم و سپس از طریق اعتبار سنجی هویت کاربر را تایید و یا کاربر را وارد دیتابیس(عضویت) نماییم اما در فریم ورک Laravel برای ساخت بخش عضویت و ورود، تنها از کد زیر استفاده می کنید:

پروژه فروش فایل در PHP

php artisan make:auth

سپس به صورت اتوماتیک برگه های عضویت و ورود و دیتابیس ایجاد شده و ما تنها باید فیلد ها را ویرایش و تغییرات ظاهری را اعمال نماییم و موارد مورد نیاز را اضافه کنیم.

دلایل استفاده از فریم ورک

مهمترین دلایل ما برای استفاده از فریم ورک ها امنیت بسیار بالای آنها می باشد چون کلاس و توابع توسط برنامه نویسان حرفه ای نوشته و توسعه پیدا کرده اند و همچنین کتابخانه ای از کد ها آماده در اختیار ما قرار دارد که باعث می شود سرعت کدنویسی ما به شدت افزایش پیدا کند مانند نمونه ساخت فرم عضویت و ورود که با کد نویسی php شاید 30 دقیقه زمان برای یک فرد حرفه ای لازم باشد تا اقدام به ایجاد آن نماید اما تحت فریم ورک، یک برنامه نویس عادی در کمتر از 3 دقیقه می تواند این عملیات را انجام دهد و صد البته صد ها دلیل دیگر نیز وجود دارد اما مهمترین آنها این 3 مورد می باشد که بیان شده است.

بخش های مختلف پروژه فروش فایل در PHP

در پروژه فروش فایل در PHP، در درس های اول ما تنها بخش های مختلف و کدنویسی های کلی را آموزش می دهیم و در ادامه در یک پروژه کاملا حرفه ای قصد داریم توسط بوت استرپ قالب وب سایت دانلود فایل(فروشگاه دانلودی) را آماده کنیم و همچنین توسط خود لاراول اقدام به ساخت فروشگاه نماییم در این آموزش نحوه درج ایمن فایل و عضویت کاربر و ویرایش کاربر و ساخت سطوح مختلف کاربری و موارد بسیار مهم دیگر قرار دارد.

پروژه فروش فایل در PHP شامل 38 درس ارزشمند است. اما جهت آشنایی شما با نحوه ی بیان و تدریس مدرس، 4 درس اول بصورت رایگان ارائه شده است:

1- آموزش پروژه محور فریم ورک لاراول فصل اول (قسمت اول)  - رایـــــگـان

2- آموزش پروژه محور فریم ورک لاراول فصل اول (قسمت دوم) - رایـــــگـان

3- آموزش پروژه محور فریم ورک لاراول فصل اول (قسمت سوم) - رایـــــگـان

4- آموزش پروژه محور فریم ورک لاراول فصل اول (قسمت چهارم) - رایـــــگـان


برای خرید و دانلود فیلم آموزش پروژه فروش فایل در PHP کلیک کنید.

آموزش صوتی PHP

ابزاری که در پیش روی دارید یکی از ابزارهای بسیار کاربردی سایت بیاموز در زمینه آموزش است، این ابزار برای سهولت یادگیری شما کاربران محترم طراحی شده است.

فقط کافی است روی عنوان پاراگراف مورد نظرتان کلیک کنید تا پخش صدا آغاز شود ...!

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه