سبد (0)

4نکته در مورد وبلاگ نویسی

زمانی که در حال گشت و گذار در بین وب سایت ها هستیم، شاید پیش آمده باشد که مدت زمان بیشتری را در وب سایتی که درارای شمای بهتری است گذرانده باشیم. البته این جای تعجب ندارد زیرا طراحان وب سایت ها با این کار، حرفه و کار خود را به بازدید کنندگان نشان می دهند تا ما را ترغیب به استخدام آنها برای طراحی وب سایتمان کنیم.

 در این کسب و کار، وبلاگ ها تقریبا اولین جایی هستند که شما می توانید تمام چیز هایی که میخواهید را منتشر کنید پس نیاز به توجه و دقت بیشتری در این بخش دارید.

در این پست میخواهیم اطلاعاتی را در اختیار شما به عنوان یک وبلاگ نویس و  وبمستر قرار دهیم تا با رعایت آنها بتوانید اعتماد کاربران را جلب کرده و بازدید وب سایتتان را افزایش دهید.

 

  • نمایش اطلاعات تیم کاری خود

یک کسب و کار موفقیت آمیز،  کسب و کاری نیست که مدت ها تاسیس شده و یا خیلی بزرگ است بلکه کسب و کاری است که افراد زیادی روی آن وقت می گذارند،کار می گنند و برای آن برنامه دارند.(John Willard Marriott)

چه کسی می گوید که تیم سئو شما  بی اهمیت است؟اکثر شرکت ها در مورد خدماتی که میتوانند به مشتری ارائه دهند و یا چشم  انداز کار خود دچار نگرانی و وسواس خاصی هستند.

هیچ مشکلی در نداشتن یک تیم پر از ستاره نیست، فقط میخواهیم تا افراد تیم  کاری خود را به کاربران نشان دهیم.میتوانید اطلاعات مربوط به تیم خود را در اختیار عموم قرار دهید. انجام این کار باعث می شود که مشتریان به شما بیشتر اعتماد کنند و  مطمئن باشند که تیم شما از افراد فعال و نه ربات ها تشکیل شده است.

زمانی که به قابلیت ها و توانایی های شرکت و تیم خود اطمینان دارید، نیازی به پنهان کاری  ندارید.

 

  • در مورد اینکه چه خدماتی می توانید ارائه دهید بنویسید.

در سال های گذشته، سئو کاران زیادی، مطالب وبلاگ ها را به روز رسانی کردند. زیرا این موارد با سئو بی ربط نیست؟ چرا؟

خیلی ساده است. چون به تجربه این مورد ثابت شده است، مثلا طی سالیان گذشته  لینک بیلدینگ را همیشه انجام  داده ایم و این کار را همیشه تکرار کرده ایم و به مرور به اهمیت نقش آن پی برده ایم.

به همه کلمات توجه کنید.

در واقع این مشتریان و کاربران هستند که می گویند کدام مطلب خوب است،شاید مطلبی که از نظر شما خوب است بازدید کننده کمتری داشته باشد!

وبلاگ خود را به گونه ای نشان دهید که مطالب آن تخصص شما را نشان دهد.

 

  • به کاربران اجازه ارسال نظر دهید.

در نگاه اول شاید خیلی از شماها  مخالف این موضوع باشید اما اجازه دهید تا دلایل آن را بررسی کنیم.

نمی گویم همه پست ها را بپذیرید، میتوانید کامنت ها و پست های کاربران را بعد از تایید نمایش دهید. میتوانید انها را بررسی کنید و در صورتی که امکان انتشار دارند انها را در وبلاگ خود منتشر کنید.

فقط نظرات موافق را تایید نکنید. در صورتی که نظرات منفی کاربران را نیز منتشر کنید کابران مطمئن می شوند که شما حقایق را بیان می کنیدو در مقابل انتقادات دارای ذهنی باز هستید.

از انتقاد ها استقبال کنید خیلی از آنها می توانند موجب پیشرفت شما شوند.

 

  • ارسال پست شخصی

امکان ارسال پست شخصی در وبلاگ می تواند برای شما بسیار موثر باشد.

توجه کنید که و بلاگ ها، نقش بزرگی را در موفقیت یک کسب و کار دارند. مشتریان احتمالا قبل از اینکه شما  حرفی از حرفه تان بزنید، پست های وبلاگ شما را مطالعه می کنند.کاربران  به آنچه شما در وبلاگ ها قرار می دهید توجه زیادی دارند. پس در نظر داشته باشید رمز موفقیت شما این است که مطلب را برای کاربر و نه برای موتور های جستجو بنویسید.

 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه