سبد (0)

افزونه المنتور

افزونه المنتورافزونه المنتور

 المنتور ( Elementor ) یک افزونه صفحه ساز جذاب در بستر وردپرس است..طراحی سایت با المنتور به صورتی است که میتوانید صفر تا صد وب سایت خود را با استفاده از این افزونه طراحی کنید. المنتور از سال 2016  فعالیت خود را آغاز کرد و باعث شکل گیری تحولی عظیم در تقویت وب سایت ها و تسریع در روند طراحی آنها در شبکه جهانی وب و گسترش تجارت های الکترونیک شد.

المنتور آینده ی وردپرس

هم اکنون المنتور به بیش از 180 کشور جهان گسترش یافته است و بیش از 3,000,000 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس را دارد و همینطور در بیش از 6000 بررسی نظرسنجی امتیاز 5 از 5 را از آن خود کرده است.

تکمیل طراحی وب سایت در محیط وردپرس یک روند بی پایانی را طی میکرد، هر تغییر جزئی به صورت دستی و کدنویسی های مختلف صورت میگرفت و این عدم انعطاف پذیری بسیاری از کاربران را مجاب به استفاده از صفحه ساز های محتلف کرده است . اما علت تمایز المنتور در این مسئله که این افزونه تمام نیاز های ساخت و توسعه یک وب سایت حرفه ای را تامین میکندو یک فضای زنده ویرایش در اختیار طراح قرار میدهد یعنی تمامی تغییرات به طور لحظه ای قابل مشاهده است . کار با المنتور بسیار ساده است و کاربران تنها با کشیدن و رها کردن ابزار های مختلف میتوانند  صفحات حرفه ای را طراحی کنند.

افزونه المنتور

طراحی بی نهایت

با استفاده از ابزار های مختلف المنتور که در حال حاظر تعداد ابزار های در دسترس آن بیش از 50 عدد می باشد می توانید هر قسمت از وب سایت خود را هر جور که دوست دارید طراحی و سفارشی سازی کنید . تمامی بخش های وب سایت از قبیل هدر و فوتر سایت، برگه 404، صفحه محصول و حتی آرشیو دسته بندی وب سایت خود را می توانید سفارشی سازی کنید.

تمامی کاربران حتی افرادی که هیچ آشنایی با برنامه نویسی ندارند میتوانند با آموزش المنتور تمامی برگه های یک وب سایت را بدون حتی یک خط کدنویسی طراحی کنند. اما المنتور فقط برای افراد مبتدی نیست و یک افزونه کاملا متن باز یا  Open Sourceاست و برای افراد حرفه ای یا توسعه دهندگان هم این امکان فراهم شده تا بتوانند برای اصلاح ظاهری عناصر  از کدهای CSS اختصاصی خود استفاده کنند

افزونه المنتور

ایران المنتور

هم اکنون المنتور در وب سایت ایران المنتور در 2 نسخه رایگان و پرو عرضه شده است که نسخه رایگان از امکانات محدود تری نسبت به المنتور پرو برخوردار است . اما با خرید افزونه المنتور نسخه پرو وقت خود را صرف چالش های سنتی طراحی وب سایت نکرده و پا به دنیای نوین طراحی بگذارید.

 

 

 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه