سبد (0)

پارسی طرح ایرانیان

نگاهی به خدمات پارسی طرح ایرانیان از طراحی تا برندسازی

در اطراف ما افراد زیادی هستند که در تلاش برای یادگیری آموزش های سایت بیاموز و رسیدن به یک نتیجه خوب و کسب در امد هستند ، اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب فقط تفکر کسب در آمد کافی نیست ، بلکه اگر صرفا چنین تصوری داشته باشید با شکست بزرگی مواجه می شوید .

ما در راستای نتایج می توانیم به برند های زیادی در این راه اشاره کنیم . آژانس طراحی پارسی طرح ایرانیان یکی از برندهایی است که در زمینه جذب تیم خلاق در طراحی نتایج خوبی به دست آورده است ، اما برای اینکه وارد مجموعه هایی نظیر پارسی طرح ایرانیان شوید ، نباید از ابتدا به کسب در آمد فکر کنید . ایده پردازی ، علاقه و پشت کار در این مسیر همواره در اولویت اینگونه برندها می باشد .

گاها باور های اشتباه مسیر یک شخص علاقه مند یا به ظاهر علاقه مند را تغییر می دهد ، خوشبختانه در بیاموز آموزش های زیادی در اختیار شما قرار داده شده است که اکثر این آموزش ها به صورت رایگان برای شما تهیه شده است ، با این حال برای نمونه اگر شما تمایل دارید وارد عرصه گرافیست شدن بشوید آموزش های فتوشاپ می تواند ابزار ها را به شما نشان دهد ، ابزارها نیمی از راه را با شما همراه هستند اما نیمی دیگر از راه به معقوله ی ایده پردازی ، پشت کار و علاقه ی شما به طراح گرافیک خوب بودن بر میگردد .

وقتی شما ابزارهای طراحی در فتوشاپ را به خوبی یادبگیرید ، در کنار آن ایده های خوبی در ذهن داشته باشید مطمئنا می توانید طراحی بنر یا طراحی گرافیک خوبی به وجود آورید و کسب در آمد خوبی از این راه به دست آورید .

طراحی سایت در پارسی طرح ایرانیان

اگر به دنبال این هستید که روزی یک طراح موفق در زمینه طراحی سایت شوید ، قبل از هر چیزی پیشنهاد میکنم اموزش های طراحی سایت بیاموز را ببینید و به صورت گام به گام در راستای طراحی یک سایت حرفه ای و منحصر بفرد قدم بردارید .

به طور کلی طراحی سایت می تواند از چند بخش تشکیل شود ، اما ساختار اصلی را می توان به بخش های Backend و Frontend تقسیم نمود که اگر تمایل داشته باشید دوره های آموزشی را بیاموزید اطلاعات زیر به شما کمک می کند اما اگر تمایل داشته باشید طراحان حرفه ای در این زمینه این کار را برای شما انجام دهند ، پیشنهاد میکنیم از تیم طراحی و توسعه وب پارسی طرح ایرانیان در این راستا کمک بگیرید و طراحی سایت خود را به آن ها بسپارید .

فرانت اند :

این بخش دقیقا بخش ظاهری وب سایت شماست و هرآنچه که شما در قالب صفحه ی نمایش خود پس از ورود به یک سایت مشاهده می کنید را Frontend  می نامند . در همین زمینه اگر میخواهید آموزش ببینید آموزش های پیشنهادی ما ، در ابتدا یادگیری دوره html  هست ، سپس وارد مباحث css  شوید و پس از آن Bootstrap  و Javascript ,jquery  می باشد که خوبشختانه آموزش های خوبی در این راستا در سایت بیاموز برای شما قرار داده شده است .

بک اند :

این بخش را می توان بخش پنهان وب سایت نامید ، اگر یک کاربر عام که هیچگونه اطلاعاتی درباره طراحی وب سایت نداشته باشد باشید ،شاید  هیچگاه متوجه بخش سرور و بحث های تخصصی آن نشود . سمت سرور یا همان Backend قسمتی از وب سایت است که بار نگهداری اطلاعات و وظیفه فنی برای نمایش یک سایت را بر عهده دارد . اگر بخواهید در سایت بیاموز آموزش های این بخش را ببینید می توانید به صفحه ی اصلی و بخش بیاموز برنامه نویسی مراجعه نمایید که آموزش های خوبی برای یادگیری دوره های PHP , PYTON , ASP.NET  و ... اماده و در اختیار شما قرار داده شده است .

چرا باید از تکنیک های برندسازی استفاده کنیم ؟

امروزه کلیه مباحث مربوط به کسب و کار به صورت هدفمند انجام می شود ، در راستای هدفمند تر شدن تبلیغات و نتیجه بخش بودن آن رعایت مباحث ، تکنیک های مختلف الزامی است . برای مثال فردی که میخواهد در زمینه برندسازی محصولات خود اقدام کند نمی تواند با آموزش های سطحی در این زمینه به نتیجه ی خوب و کاملی برسد . طبیعی است که تحصیلات دانشگاهی در این زمینه احتیاج دارد . با این حال اهمیت برند سازی و استفاده از تکنیک های بازاریابی اینترنتی است که یک کسب و کار را به موفقیت کامل می رساند ، خصوصا هنگامی که این تکنیک به صورت استاندارد و صحیح اجرا شوند .

یکی دیگر از خدمات پارسی طرح ایرانیان در زمینه ایجاد برند است برای کسانی که میخواهند محصولی را به فروش برسانند اما نمی دانند چه قدم هایی باید برای رسیدن به یک فروش خوب بردارند .

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه