سبد (0)

معرفی سرور HPE ProLiant DL380 Gen10

مجددا با یک مقاله دیگر از کیهان سرور در خدمت شما هستیم. این مقاله در چند بخش نگارش شده است. سرور HPE DL380 G10 دارای خصوصیات منحصر بفردی در بخش هارد و سی پی یو می باشد که بدون کسب اطلاعات دقیق در زمینه فضای ذخیره سازی و پردازنده های آن، ممکن است انتخاب نادرستی در کانفیگوریشن سرور داشته باشیم. قابلیت بالای مقیاس پذیری سرور HPE DL380 G10 و  HPE DL360 G10 به نوعی ممکن است به ضرر خریدار باشد اگر نتواند با تعیین دقیق کانفیگ سرور، نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری خود را تامین کند.

از این رو برای سهولت در فرایند خرید سرور اچ پی HP و استعلام قیمت سرور HP مقاله ای در هفت قسمت منتشر کرده ایم که به شما کمک می کند مطمئن ترین خرید خود در زمینه سرور HPE DL380 G10 و تجهیزاتر سرور HP داشته باشید.

بخش اول: اطلاعات پلتفرم سرور HPE DL380 G10

بخش دوم:  معرفی پردازنده های HPE DL380 G10

بخش سوم: مقاله پسوندهای پردازنده های Processor Suffix HPE G10

بخش چهارم:  حافظه رم سرور HPE DL380 G10

بخش پنجم: اسلات های توسعه در سرور HPE DL380 G10

بخش ششم: حداکثر فضای ذخیره سازی سرور HPE DL380 G10

بخش هفتم: پاورهای مناسب سرور HPE DL380 G10

اجازه دهید با یک مقدمه کوتاه شروع کنیم. سرور تجهیزاتی برای افزایش سهولت در خدمات فنی و مجازی می باشد. اگر تا قبل از آشنایی با سرور تمامی فعالیت های خود را روی کامپیوترهای خانگی یا لپتاپ انجام می دادید بهتر است مقاله معرفی سرور رکمونت اچ پی HP را تا انتها مطالعه کنید.

گسترش روزافزون نیازهای بشری باعث شده است تا تخصص های بی شماری بوجود آمده و هر فرد، شرکت یا سازمانی سعی دارد دیتا و آمار خود را بصورت جداگانه و شخصی نگهداری و محافظت کند. از این رو خرید و فروش سرور HP بعنوان یکی از تجهیزات زیرساختی در اولویت این سازمانها و افراد می باشد.

معرفی سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Server

با کیهان سرور همراه باشید تا بعنوان یکی از تامین کنندگان سرورHP و تجهیزات سرور HP مانند انواع رم سرور HP انواع هارد HP انواع سی پی یو سروری و برخی قطعات دیگر مانند اکسپندر Expander DL380 G10 همچنین کدی هارد Caddy 2.5 inch و باقی قطعات سرور HP با برخی از سرورهای محبوب رکمونت اچ پی آشنا شویم.

همانطور که می دانید هر سرور از بخش های مجزا و متفاوت سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هدف از نگارش این مقاله آشنایی کلی با بخش سخت افزاری سرور HPE DL380 G10 می باشد. حتما با مطالعه این مقاله و کسب اطلاعات اولیه، به راحتی می توانید خرید سرور HP را انجام دهید. آنچه که در خرید سرور نیو و سرور کارکرده HP مهم می باشد، آشنایی با سخت افزار اچ پی مانند نوع سی پی یو، نوع هارد، نوع رم و باقی مشخصات سخت افزاری سرور HP می باشد.

 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه