سبد (0)

خرید سرور dl380 g8

در مورد خرید سرور مطالب بسیار زیادی هست که بابد گفته شود و ما نیز در دکتر اچپی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های فروش سرور اچپی سعی مکنیم بهترین راهنمایی خرید سرور hp را برای شما داشته باشم.

خرید سرور dl380 g8

ما در هسته ی مرکز شرکت ماهان شبکه ایرانیان تمام تلاش خود را داریم بهترین زیر ساخت و شرایط برای فروش قطعات سرور و خود سرور اچ پی را برای شما داسته باشیم.خرید سرور یک امر بسیار مهم و حیاطی هست و تیم فنی و فروش دکتر اچ پی سعی دارد بهترین خدمات در فروش سرور hp را ارائه بدهد‌.

خرید سرور اچ پی و انتخاب مناسب بین قطعات سرور اچ پی و تناسب آن با قیمت سرور اچ پی بکی ‌از مشکلات اساسی شرکت هاست آیا خرید سرور اچ پی برای سازمان مناسب هست یا نه آیا قیمت سرور اچ پی فعلا نیازمندی سازمان ما هست یا نه!؟ آیا خرید dl580 g10 آنهم با این وضعیت اقتصادی به صرفه هست!؟

سرور اچ پی ای

در مورد سرور اچ پی ‌صحبت بسیار می باشد خرید سرور اچ پی یکی از سخت ترین کارها در هر سازمان و شرکت می باشد اگر شما در واحد ای تی یک شرکت در حال کار هستید یا یک مدیر ای تی ارشد بک بانک یا سازمان بزرگ هستید حتما حتما چندین بار چنین مواردی برای شما پیش آمده هست.

ما اینجا هستیم تا در مورد سرور اچ پی با هم صحبت کنیم

در مورد خرید سرورdl380  دست دوم اچ پی ای نکات مهمی را باید مدنظر قرار بدهیم اینکه چه مزایا و معایبی دارد را در ادامه خواهیم دید. همانطورکه می دانید سرور اچ پی ای در تمام نسل های g5 g8 g9 g10 g7وارد بازار ما شده هست و در حال حاضر نسل ده سرور اچ پی ای بصورت نیو و نسل ده پلاس سرور اچ پی ای بصورت نیو در حال فروش میباشد اما اگر شما به هر علتی بخواهید سرور های نسل پایین تر را بخرید باید در بازار به دنبال خرید سرور دست دوم باشید که خرید سرور دست دوم کار اسانی نحواهد بود ولی ما رد دکتر اچ پی تلاش میکنیم که راهنمایی های لازم برای خرید سرور دست دوم را برای شما ارائه بدهیم

اما در زیر سه مدل پرفروش سرور دست دوم که ممکن هست توجه تان را جلب کند در زیر برای شما آورده ایم:

  1. خرید سرور DL380 G8
  2. قیمت سرور DL360 G8
  3. خرید سرور اچ پی DL380 G9

 در زیر تمام تلاش خود را میکنم که هر کدام از سرور های فوق را تا اندازه ای که مقدور هست برای شما توضیح دهیم.

سرور استوک hp dl380 g8 

پر فروش ترین سرور دست دوم موجود دربازار سرور dl380 g8 میباشد که این سرور با دارا بودن دو عدد پردازنده سرور اچ پی ای که سری اینتل 2600 را ساپورت میکنند می توانید روی این سرور دست دوم dl380 g8 تا 400 گیگ رم نصب کنید.

رم سرور dl380 g8

در مورد خرید رم سرور اچ پی سری سرور dl380 g8 می توانیم بگویم که سری رم های 16 گیگ باس 10600 و ب 12800 باس 14900 را ساپورت می کنند این سرور های را می توانید ماژول های رم 4 گیگ 8 گیگ و 16 گیگ و 32 گیگ اچ پی ای را نصب کنید و ریل کیت سرور DL380 G8 

خرید ریل کیت سرور اچ پی DL380 G8 یکی از مهم ترین قطعات که در مورد دستگاه سرور دی ال 380 باید در خرید ان مطمئن باشید ریل کیت سرور DL380 G8 میباشد این ریل کیت ها معمولا اورجینال هستند و در نصب و کارایی دستگاه سرور اچ پی شما بسیار مهم هست و باید حتما از فروشنده سرور اچ پی بخواهیدکه اورجینال این ریل کیت را در اختیار شما بگزارید.

سرور HP مدل DL380p G8 چه ویژگی هایی دارد ؟

بی شک یکی از برترین تولید کننده های سرور های شبکه ای در دنیا ، شرکت HP می باشد که در کشور خودمان نیز طرفداران بسیار زیادی را دارد.

سرور های تولیدی کمپانی HP هم اکنون بخش اعظمی از دیتای دنیای ارتباطات و وب را پردازش می کنند. حتی محصولات قدیمی این شرکت نیز همچون محصولات پیشرو جدیدش ، طرفداران بسیاری را دارد.

یکی از محصولات محبوب ، منعطف و قدرتمند این تولید کننده، سرور DL380p از خانواده Proliant و سری Gen8 آن می باشد. این سرور با وجود رقابت شدید با نسل های بعدی خود همچنان خریداران و مشتاقان زیادی را دارد.

HPE Proliant DL380p Gen8 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین و در عین حال پرکاربردترین سرورهای تولید شده توسط شرکت HPE می باشد که در داخل ایران نیز مشتریان و طرفداران زیادی را دارد . این سرور همانند نسل های قبلی خود همچنان قدرت خودش را در مقایسه با سایر همرده های سری DL در ارائه ی عملکرد و پردازش قابل قبول ، حفظ کرده است . 

خرید سرور dl380 g8 12lff

یک مدل پرفروش از سری سرور های dl380 g8 می توان سری dl380 12lff g8 را نام برد که یکی از پرفروش ترین سرور های نسل 8 سرور های اچ پی ای هستند.  می توانید روی این سورر 12 عدد هارد 3.5 اینچی نصب کنید و این سرور بیشتر به عنوان دس سرور می تواند فضای بالای ذخیره سازی در اختیار شما بگزارد این 12 عدد سرور رو می توانید سرور های اچ پی ای معمولی یا هارد سیگیت یا معمولی نصب کنید. 

سرور اچ پی جی 8

خرید کیس سرور

یکی از مواردی که میتوانیم در مورد خرید کیس سرور صبحت کنیم انتخاب کیس مناسب سرور میباشد که می توانید برای سولوشن های مختلف انتخاب های مختلفی داشته باشید کیس سرور می تواند تاور باشد که در مورد سرور های تاور باید سحبت کنیم یا کیس رک مونت که باید در مرود اینکه در چه جایی استفاده می شود در مورد خرید کیس رکمونت نیز اطللاعت لازم را کسب کنیم. 

معمولا اگر شما سرور خود را بخواهید در دیتا سنتر نصب کنید باید در مورد خرید کیس سرور به سراغ کیس سرور رکمونت بروید که براحتی روی رک های دیتاسنتر نصب می شوند.اگر نیازمند یک سرور هستید که در محیط های ادرای یا در درون مغازه خود نصب کنید به سمت سرور های تاور مثل ml350 g8 بروید. سرور های تاور دارای خنک کنندگی بالایی هستند.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه