سبد (0)

راهنمای خرید لپ تاپ به صورت عمده

راهنمای خرید لپ تاپ به صورت عمده 

خریداران قطعات الکترونیکی بزرگترین فروشنده ها عمده لپ تاپ و قطعات الکترونیکی هستند.شما می توانیدقیمت لپ تاپ ها را با تحقیق در فروشگاه ها و یا به صورت آنلاین بدست اورید.در صورتی که شما می خواهید کامپیوتر و یا لپ تاپ های اداره، مدرسه و یا سازمان های دیگر را تهیه کنید، بهترین گزینه برای شما خرید لپ تاپ به صورت عمده است. البته این یک ریسک بزرگ است چرا که ممکن است شما تمام پول خود را از دست بدهید. از درستی معامله و قیمت ها اطمینان حاصل کنید.در این مطلب نحوه خرید لپ تاپ به صورت عمده را به شما آموزش خواهیم داد. 

 
 

مراحل خرید لپ تاپ به صورت عمده

  1. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 1
    1
    تصمیم بگیرید که ایا قصد خرید لپ تاپ دست دوم را دارید یا یک لپ تاپ نو. درصورتی که  یک لپ تاپ تعمیر شده و یا دست دوم ر خریداری کنید شاید از نظر قیمت مناسب  تر و ارزان تر باشد اما به این هم توجه داشته باشید که قدیمی تر است و گارانتی ندارد. 
     
  2. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 2
    2
    توجه به کلاهبرداران عمده فروشی.با توجه به اینکه در حال حاظر بیشتر فروشندگان عمده فروش لوازم الکترونیکی در بستر اینترنت فعالیت می کنند و یک مکان ثابت ندارند توجه به این نکته مهم است. 
    • ازوب سایت های عمده فروشی که به بهانه حق عضویت، به صورت ماهانه و یا سالانه درخواست پول می کنند خرید انجام ندهید. بیشتر این وب سایت ها با این کار می خواهند به اطلاعات مالی شما دسترسی پیدا کنند.به هیچ وجه وجهی را پرداخت نکنید مگر اینکه بخواهید به صورت مستقیم کالا را خریداری کنید. نکته دیگر اینکه ممکن است شما بخواهید از یک فروشگاه عمده فروشی لپ تاپ خود را تهیه کنید و برای این کار نیاز دارید تا چکی را به امانت قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که هیچ کدام از مشخصات حساب خود را در اختیار عمده فروش قرار ندهید.
    • مراقب کلاهبرداری واسطه ها باشید. در این روش شما تصور می کنید که با یک عمده فروش در حال مذاکره هستید اما در واقع این شخص یک واسط است که از طریق شما می خواهد با مشتریان ارتباط برقرار کند.بسیاری از مردم فریب این چنین افراد را می خورند.
    • سایت هایی که به نظر مستقل هستند اما اینگونه نیست. شرکت ها برای اینکه محصولاتشان بیشترین نرخ کمیسیون را به دست اورد به این سایت ها پول پرداخت می کنند. خرید از این سایت ها به صرفه نیست.
     
  3. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 3
    3
    عمده فروشان مطمئن را بیابید. به قیمت های ارئه شده توسط واسطه ها و کلاهبرداران اکتفا نکنید. دست به کار شوید و عمده فروشان اصلی را بیابید و خرید خود را به صورت مستقیم از عمده فروشان  واقعی انجام دهید. 
  4. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 5
    4
    خرید لپ تاپ های دست دوم از یک سایت حراج. وب سایت  Dellauction.com تعداد زیادی از لپ تاپ های تعمیر شده و دست دوم را برای حراج قرار می دهد. می توانید خرید خود را با اطمینان از این سایت انجام دهید. این سایت  در صورت لزوم پول شما را بعد از 30 رو ز برگشت خواهد داد. 
  5. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 6
    5
    به سایت Alibaba.com بروید در این وب سایت فروشندگان داخلی و بین المللی قرار دارند.عمده فروشان و واسطه ها در این وب سایت یک حساب کاربری ایجاد می کنند و حداقل محصولات خود را برای حداقل سفارش انجام می دهند. شما می توانید معامله خود را در این وب سایت انجام دهید.
    • بلوکه کردن پول، پول توسط یک شخص ثالث تا زمانی که معامله با موفقیت به پایان برسد نگه داشته می شود. که این شخص ثالث می تواند بانک باشد. بعد از انجام معامله پول به عمده فروش تحویل داده می شود.
    • DHGate یکی دیگر از عمده فروشان است که با تمامی  تولید کنندگان لپ تا پ در سراسر جهان در ارتباط است. معمولا تا 7 روز خرید را تضمین می کند و امکان بازگشت وجه وجود دارد ولی دقت کنید که قبل از خرید عمده  این موارد را بررسی کنید.
     
     
  6. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 7
    6
    در مورد نرخ لپ تاپ های که می خواهید به صورت عمده خرید کنید از شرکت سوال کنید. در صورتی که به عنوان مثال شما بخواهید 10 لپ تاپ را به صورت عمده خرید کنید مطمئنا به شما تخفیف داده خواهد شد. نرخ خرید عمده لپ تاپ متفاوت است.
  7. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 8
    7
    خرید خود را از eBay انجام دهید. این وب سایت یک وب سایت  که 4تا 10 لپ تاپ را به مزایده می گذارد و آن را به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می کند. سعی کنید بر اساس ارزش لپ تاپ قیمت خوبی را برای خرید آن پیشنهاد دهید.
    • eBay معاملات خود را از طریق  PayPal انجام می دهد. که این امکان فراهم هست که پول شما به مدت 2 هفته بلوکه خواهد شد و در این مدت اگر شما و فروشنده بر سر مسائلی به مشکل بر خورد کردید میتوانید یک متن شکایت را به  PayPal ارسال کنید و پول شما به شما برگشت داده خواهد شد.,
     
  8. Image titled Buy Laptops in Bulk Step 9
    8
    وب سایت های Liquidation.com و  OnSale.com مناسب هستند. می توانید خرید عمده لپ تاپ را نیز از طریق این دو وب سایت انجام دهید . توجه داشته باشید که قبل از انجام خرید به همه موارد گفته شده، دقت کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه