سبد (0)

مدیریت پخش صوت

پیش نیاز ها

  • اندروید 2 (API 5) و بالاتر
  • کار با پخش رسانه

مورادی که باید مطالعه کرده باشید

  • سرویس ها

آموزش اندروید - مدیریت پخش صوت

اگر برنامه ی شما کار پخش صوت را هم انجام می دهد، می بایست این قابلیت را به کاربر بدهیم که برنامه را در یک روش قابل پیش بینی پخش صوت را کنترل کند. همچنین اینکه برنامه ی شما فوکوس صوت را کنترل کند تا چند برنامه همزمان در حال پخش صوت نباشند نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بعد از این آموزش یاد می گیریم که چگونه به رویداد فشردن کلید صوت سخت افزاری پاسخ دهیم، یاد می گیریم که چگونه وقتی در حال پخش صوت هستیم روی صوت فوکوس کنیم و در نهایت با نحوه ی اینکه چگونه به صورت مناسب به تغییرات در زمان فوکوس صوت پاسخ بدهیم، آشنا خواهیم شد.


بیاموزهای این سرفصل آموزش اندروید

  • آموزش اندروید - کنترل صدا و بازپخش در برنامه
    در این بیاموز یاد می گیریم که برنامه را جوری تنظیم کنیم که کاربر بتواند صدای برنامه را با استفاده از سخت افزار یا نرم افزار کنترل صدا مدیریت و کنترل کند، همچنین با دکمه های پخش و توقف و ادامه و بازپخش و قبلی و ... آشنا خواهید شد.
  • آموزش اندروید - مدیریت فوکوس صوت
    وقتی چند دستگاه به صورت بالقوه قابلیت پخش صدا دارند، این بسیار حائز اهمیت است که در مورد نحوه ی تعامل آن ها با یکدیگر تأمل کنیم. برای اینکه اجازه ندهیم چندین برنامه ی پخش صدا به صورت همزمان شروع به پخش صدا کنند، اندروید از فوکوس صوت استفاده می کند تا پخش صدا را مدیریت و تعدیل کند. در این آموزش با نحوه ی درخواست فوکوس صوت آشنا خواهیم شد و یاد می گیریم که چگونه به از دست دادن فوکوس صوت گوش دهیم و به اتفاقاتی که رخ می دهد پاسخ دهیم.
  • آموزش اندروید - کار با سخت افزار خروجی صوتصوت می تواند از چندین منبع مختلف پخش شود. در این آموزش یاد می گیرم که چگونه صوت پخش شود و چگونه هدست را وقتی که در طول پخش جدا می شود مدیریت کنیم.
تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه