سبد (0)

مقدمه آموزش متلب فصل7

در این فصل موارد زیر را آموزش خواهید دید:

  • کار کردن با نمودارهای سه بعدی
  • ایجاد نمودارهای توسعه یافته

در فصل 6 آموختیم که برای نمایش داده ها به صورت تصویری، از نمودارهای 2 بعدی استفاده کنیم. استفاده از نمودارها به شما کمک می کند تا داده ها را طوری به نمایش بگذارید تا برای عموم قابل فهم باشد. نمودارهای تصویری، به بیننده کمک می کنند تا الگوها را مشاهده کند. نمودارهای سه بعدی که در این فصل به آنها می پردازیم، همان کار نمودارهای دو بعدی را انجام می دهند اما به صورت سه بعدی. 

با استفاده از یک مجموعه داده های سه بعدی، می توان مقدار اطلاعاتی که کاربر از یک نمودار به دست می اورد را افزایش داد. بعنوان مثال یک نمودار سه بعدی می تواند اختلافات یک مجموعه از داده ها را بیشتر نشان دهد، بنابراین کاربر می تواند به راحتی تغییرات را مشاهده کند. اگر فصل 6 را مطالعه کرده باشید، حتما می دانید که در آن فصل، در مورد ظاهر و زیبایی نمودارها بحث کردیم. در این فصل به بحث های جذاب تری از نمودارها خواهیم پرداخت. 

جذاب کردن نمودارها به قدر امکان، به بهتر شدن نمودارهای شما کمک خواهد کرد. در این فصل رسم نمودارهای سه بعدی را آموزش خواهیم داد. 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه