سبد (0)

اصلاح کردن اسکریپت ها

اسکریپت ها از همان ابتدا که آنها را می نویسیم، کامل نیستند. در حقیقت برای کامل شدن آنها باید به طور متداول، چندین بار آنها را ویرایش کنید.  حتی اگر که اسکریپت شما کامل شود، در نهایت شما ممکن است بخواهید که ویژگی هایی را به آن اضافه کنید. و این کار به معنای اصلاح کردن اسکریپت است. نکته این است که شما اسکریپت های خودرا بیش از یک بار، در پنجره ی Editor مشاهده می کنید. در زیر به برخی از تکنیک هایی می پردازیم که می توانید از آنها استفاده کنید تا یک فایل اسکریپت را برای ویرایش باز کنید:

1.  در پنجره ی Current Folder، بر روی نام اسکریپت مورد نظر دابل کلیک کنید. 

2. در تب Home از متلب، بر روی جهت سمت پایین از گزینه ی Open کلیک کنید و از لیست باز شده، فایل مورد نظر را انتخاب کنید( این لیست دربردارنده ی تمام انواع فایل هایی است که شما اخیرا باز کرده اید، و تنها شامل اسکریپت ها نیست).

3. از گزینه ی Open که در تب Editor از Editor window قرار دارد، بر روی جهت سمت پایین کلیک کنید و از لیست باز شده فایل مورد نظر را انتخاب کنید( لیست مورد نظر تنها شامل اسکریپت هایی است که اخیرا بیشتر استفاده شده اند.

4. در تب Editor از Editor window، بر روی Find Files کلیک کنید  تا جعبه ی گفتگوی Find Files ظاهر شود. حالا بعنوان مثال ضابطه ی m.* را وارد کنید و بر روی Find کلیک کنید. اکنون بر روی فایلی که می خواهید در لیست نتیجه باز شود، دابل-کلیک کنید. 

5. محل فایل مورد نظر را در هارد مشخص کنید و بر روی فایل ورودی دابل کلیک کنید. 

 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه