سبد (0)

انجام کارهای تکراری در متلب

ایجاد قابلیت انجام کارهای تکراری، یک بخش اساسی در ایجاد یک نرم افزار با هر میزان پیچیدگی است. مردم در انجام دادن یک کار برای اولین بار خسته نمی شوند اما هنگامی که کارها تکراری می شوند، مردم دچار خستگی می شوند. یک کامپوتر قادر است تا یک کار را با دقت زیاد و به هر تعداد که نیاز باشد انجام دهد زیرا کامپیوتر خسته نمی شود. به طور خلاصه، می توان گفت که بیشترین محدوده ای که کامپیوترها می توانند به انسان ها کمک کنند، انجام کارهای تکراری است. در بخش های بعدی، در مورد دو نوع ساختاری که می توان از آنها برای انجام کارهای تکراری استفاده نمود صحبت خواهیم نمود. 

شما با تعدادی اصطلاح مرتبط با کدهای تکراری مواجه خواهید شد. از این اصطلاحاتی که مشاهده خواهید نمود برای استفاده در کدهای تصمیم گیری که همچنین به کدهای تکراری نیز اعمال می شوند، استفاده خواهد شد. بعلاوه ی آن، از اصطلاح loop برای شرح آنچه کدهای تکراری انجام می دهند استفاده می شود. یک ساختار تکراری، یک سری وظایف تکراری را تا زمانی که یک شرط برقرار باشد انجام می دهد و در صورت برقرار نبودن شرط، حلقه(loop) پایان می یابد.

 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه